۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

مزدوران وهابی با اهداف شوم نمیتوانند خللی به آرمان های انقلاب وارد کنند/ دولتمردان در مقابل تحریم های جدید منفعلانه عمل نکنند

امام جمعه چابهار گفت: این مزدوران وهابی و آمریکایی نمی توانند هیچ خللی به آرمانهای انقلابی ما وارد کنند و نه تنها نمی توانند کوچکترین انحرافی در مردم ایجاد کنند بلکه مردم ما را استوارتر و ثابت قدم تر در اهداف انقلابی شان نگه می دارند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت ااسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی دو روز قبل اظهار کرد: اینها گول خورده مستکبران و منحرفان دینی هستند که با نادانی و نابخردی قصد قتول مردم بی گناه را دارند.
وی افزود: نیروهای امنیتی ما بسیار آگاهانه و با قدرت در این موارد عمل می کنند و دشمنان نظام و انقلاب بدانند ما به برکت اراده خداوند مصون و محفوظ خواهیم ماند چراکه نیروهای بااخلاص ما همواره سینه سپر این کشور خداشناس می باشند.
خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: در 8 سال جنگ تحمیلی کشورمان هزاران شهید به این انقلاب دادیم, حال این چند مزدور گول خورده نزدیک مرزهای ما می آیند و جز مرگ خود با چیز دیگری مواجه نمی شوند.
وی ادامه داد: شهید حسن عشوری در روز ضربت خوردن حضرت علی (ع) در مقابله با این کفار خدانشناس و منحرف به درجه رفیع شهادت نائل شد و به خیل شهدای بزرگ انقلاب پیوست لذا دشمنان بدانند ما هیچ نفوذ و تهاجمی را بدون پاسخ نمی گذاریم و نیروهای امنیتی و مسلح ما همواره آماده باش و تشنه مبارزه با این نانجیبان هستند.
حجت السلام موسوی اذعان کزد: خداوند این نفوذی ها را با عذاب بسیار مؤاخذه خواهد کرد و حال هم تحریم های جدید ضد ایرانی بعنوان نقض حقوق بشر برای ما بی اهمیت است و هیچ خللی در اهداف ما ایجاد نخواهد کرد لذا دولت و مردم ما باید با قدرت به خودکفایی در همه نیازهای داخلی مان تلاش کنند.
وی افزود: تهدید ها و تحریم های آنان پشت پا به قراردادهای دولت است و دولت ما دیگر نباید دست یاری به سمت اینان دراز کند چراکه توانایی های دفاعی ما آنها را مجبور به مذاکره می کند زیرا یک لحظه حاضر به دیدن استواری و قدرت ما نیستند.
خطیب نماز جمعه چابهار خاطرنشان کرد: مشکل آنان با ما موشک و هسته ای نیست بلکه نفس جمهوری اسلامی است و در جاهایی که به دشمن اعتماد کردیم ضربه خوردیم و دولت باید روی پای خود بایستد و توان داخلی را تقویت کند.
انتهای پیام/
جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 424572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *