۰
به همت سربازان گمنام امام زمان انجام شد؛

هلاکت و دستگیری تروریست ها در چابهار/ اولین شهید وزارت اطلاعات/ عربستان اسپانسر این تیم‌های تروریستی است

عصر روز گذشته طی یک درگیری در چابهار، سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری ماموران ناجا ۵ تروریست را دستگير و دو نفر از آنها را به هلاكت رساندند
12
12
به گزارش چهاربهاران، عصر امروز طی یک درگیری در چابهار، سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری ماموران ناجا ۵ تروریست را دستگير و دو نفر از آنها را به هلاكت رساندند؛ در این عملیات یک نفر از نیروهای وزارت اطلاعات شهید و یک نفر هم زخمی شده اس؛ درپی اقدامات وزارت اطلاعات جهت کشف و خنثی سازی هرگونه عملیات تروریستی در کشور یک گروه تروریستی شناسایی و منهدم شد.
سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات ضربتی موفق شدند یک تیم تروریستی وابسته به گروهک انصار الفرقان را قبل از انجام هر نوع اقدام  تروریستی متلاشی کنند.       
تیم مذکور که با هدایت سرویس های اطلاعاتی کشورهای مرتجع منطقه برای بر هم زدن امنیت عمومی مردم چابهار اعزام شده بود، تحت رصد کامل اطلاعاتی قرار داشته و تمام عوامل عملیاتی و پشتیبانی، شناسایی و منهدم گردیدند. اهداف تیم مذکور انجام عملیات های کور علیه اجتماعات مذهبی مردم و پادگان امام علی (ع) چابهار در شب های قدر بوده است.
در این عملیات دو نفر از عناصر تروریستی به هلاکت رسیده و پنج نفر دیگر نیز دستگیر گردیدند و  مقادیر قابل توجهی مواد انفجاری از جمله جلیقه انتحاری و تعداد چهار قبضه سلاح کلاشینکف و دو  قبضه کلت کمری و بیش از دو هزار فشنگ جنگی و هشت عدد نارنجک جنگی و تجهیزات انفجاری و ارتباطی کشف شد.
سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان گفت: با اشراف اطلاعاتی و رصدهای به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) یک تیم تروریستی از گروهک تکفیری، افراطی انصارالفرقان در تور اطلاعاتی قرار گرفت.
علی اصغر میرشکاری افزود: این تیم تروریستی قصد داشت در بعضی از مناطق اقدامات تروریستی و انتحاری انجام دهد که با اقدام به موقع و شناسایی دقیق توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) امروز /چهارشنبه/ ساعت 17:30 با همکاری نیروی انتظامی در زیر بار ترافیک عملیاتی قرار گرفت.
وی بیان کرد: اعضای این تیم که تلاش کردند مقاومت شدیدی از خود بخرج دهند غافلگیر شده و در درگیری با نیروهای امنیتی پنج نفر آنان بازداشت و 2 نفر نیز به هلاکت رسیدند.
انهدام یک تیم تروریستی پیش از عملیات در چابهار/ اولین شهید وزارت اطلاعات در دوران وزارتم
وزیر اطلاعات در مراسم ضیافت افطار کانون حرفه ای رسانه اضافه کرد که این تیم تروریستی اهداف عملیاتی داشتند و قصد اقدام نظامی در یک پادگان را داشتند.
علوی گفت: متاسفانه در جریان این عملیات اولین شهید وزارت اطلاعات از سرزمین گیلان به شهادت رسید.
وی افزود: وزارت اطلاعات طی سالهای اخیر بیش از 120 مورد عملیات داشته که به دلیل کار حرفه ای و تجربه همکاران وزارت اطلاعات شهید نداشتیم.
علوی گفت: امروز همچنین یک تیم تروریستی در کردستان شناسایی و منهدم شد.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۲
کد مطلب: 424560
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *