۰
رئیس کمیته امداد شهرستان چابهار:

برگزاری کلاس های رایگان ورزشی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چابهار

رئیس کمیته امداد شهرستان چابهار گفت: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار، کلاسهای ورزشی متنوع ویژه دانش آموزان تحت حمایت امداد چابهار در تابستان برگزار می شود.
12
12
به گزارش چهاربهاران، رضا گلزاری مقدم در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و به منظور فراهم کردن شرایط مناسب جهت بهره برداری صحیح از اوقات فراغت دانش آموزان این نهاد اظهار کرد: یکی از دغدغه های امداد در فصل تابستان، فراهم نمودن شرایط لازم با هدف آموزش رایگان مهارتهای فنی و تقویت استعدادهای بالقوه مددجویان تحت حمایت و خانواده آنان است.
وی افزود: به همین منظور و باهمت و حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان، شرایط برای ارائه خدمات ورزشی گوناگون و بصورت کاملا رایگان فراهم شده است که با معرفی متقاضیان توسط امداد به این اداره ارائه می شود.
گلزاری مقدم در خصوص نوع کلاسهای ورزشی تصریح کرد: آموزش شنا، ژیمناستیک، فوتبال، کاراته، تکواندو و والیبال از جمله خدماتی است که به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی در رابطه با محدودیت استفاده از این خدمات خاطر نشان کرد: باهماهنگی های به عمل آمده، هیچگونه محدودیت از نظر تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان استفاده از این خدمات وجود ندارد و مقرر شد مکان های ارائه دهنده خدمات تعیین و در اسرع وقت به امداد اعلام شود تا برنامه ریزی های لازم بمنظور توزیع مناسب افراد صورت گیرد.
کمیته امداد چابهار دارای ۱۹۶۰ خانواده و بیش از ۳۵۰ دانش آموز تحت حمایت است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 424555
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *