۰

سفره های آسمانی، پذیرای ایتام و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چابهار

به همت شرکت پتروشیمی توسعه مکران چابهار و کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۳۷۰ نفر از ایتام و مددجویان تحت حمایت این شهرستان میهمان سفره های آسمانی افطار در ماه مبارک رمضان شدند.
12
12
رضا گلزاری مقدم در حاشیه برگزاری این ضیافت ضمن قدردانی از مسئولین شرکت پتروشیمی مکران و سایر بانیان این میهمانی، در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: پذیرایی از ایتام و خانواده های کم بضاعت یکی از هنرهای ایرانیان است که با مشاهده نیازمندان در اسرع وقت و با تمام توان خود جهت دستگیری از نیازمندان اقدام می کنند.
وی افزود: در این مراسم که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار و مسئولین و معتمدین شهرستان برگزار شد، با توجه به دیدار و گفتگوی مسئولین با خانواده های تحت حمایت، امیدوار هستیم شاهد اتفاقات مثبت و مهمی جهت بهبود وضعیت این عزیزان باشیم.
مدیر کمیته امداد چابهار تصریح کرد: از دیگر برنامه های این مراسم اجرای مسابقات قرآنی و اهداء جوایزی ارزنده با هدف ترغیب و سوق دادن استعدادهای آسمانی بود.
در این ضیافت از ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی و نخبگان علمی و ایتام موفق، با اهداء جوایزی ارزنده با ارزشی بالغ بر ۵۰ میلیون ریال از سوی شرکت پتروشیمی مکران، تقدیر شد.
شایان ذکر است بیش از ۱۹۶۰ خانوار و ۱۰۰۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد چابهار از خدمات این نهاد بهره می برند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 424551
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *