۰

طوایف، ادارات و ارگان‌های مختلف سیستان وبلوچستان حوادث تروریستی در تهران را محکوم کردند

طوایف، ادارات و ارگان‌های مختلف سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌هایی جداگانه حوادث ترورریستی در تهران را محکوم و انزجار خود را از تروریست‌های مزدور اعلام کردند.
120
120
به گزارش چهاربهاران، طوایف، ادارات و ارگان‌های  مختلف سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌هایی جداگانه حوادث ترورریستی در تهران را محکوم و انزجار خود را از تروریست‌های مزدور اعلام کردند.
در بیانیه طایفه ریگی آمده است، با کمال تاسف و تاثر بار دیگر دست جنایتکاران ودشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران از آستین فریب خورده گان و جاهلان به مکتب مبین اسلام بیرون آمد و در حرکتی شنیع و غیر انسانی با آتش گشودن بر روی مردم روزه دار و بی دفاع در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی جمعی از مردم را به شهادت رساندن و با این جنایت خباثت و جهالت خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
بدین وسیله طایفه ریگی ضمن محکوم کردن این حرکت مزبوحانه و غیر انسانی شهادت هموطنان روزه دارمان را در این حادثه تروریستی به زعیم عالیقدر ملک و ملت حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و ملت با صلابت ایران اسلامی خانواده های شهدای معزز مصدومان و حادثه دیدگان این جنایت تسلیت عرض می نماییم.
ایمان داریم با تلاش هوشمندانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که از طلیعه پر فروغ انقلاب اسلامی تا کنون توانسته اند با درایت و هوشیاری تمام دسیسه های شوم استعمارگران و دشمنان مستأصل اسلام و مسلمین بالاخص مظلومین سرتاسر جهان را در سایه ایدئولوژی آسمانی با راهبرد حمایت از مظلوم دفع کنند و با این استراتژی در مبارزه با جنایت ها خباثت های دشمنان اسلام مخصوصا آمریکا و رژیم غاصب خونخوار صهیونیستی و سایر هم پیمانان مرتجع آنان در منطقه اندکی کوتاه نخواهند آمد و با حفظ وحدت و انسجام آحاد ملت به طور قطع پیروزی با ماست.
طوایف میر، چنگیززهی، امیری، چاکرزهی، ناروئی، طایفه شهلی بر، ایرندگان، طوایف ریگی ، صفرزایی، بامری در بیانیه‌های جداگانه ضمن اعلام وفاداری به میهن پاک ایران، اقدام تروریست‌ها را در پایتخت کشور محکوم کردند و بر مبارزه بی امان با مزدوران جهل و سرسپردگان شیطان بزرگ آمریکا تاکیدکردند.
همچنین ادارات و ارگان‌های مختلف جمله دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زابل، نهادهای سپاه و بسیج، تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، استانداری، فرمانداری‌ها نیز این حوادث را محکوم کردند.
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 424496
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *