۰
رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

4 کشته و 2 مجروح بر اثر حوادث رانندگی در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طی چند روز اخیر بر اثر حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان، چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.
یی
یی
به گزارش چهاربهاران، یدالله ستوده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 18 محور "جکیگور" فرعی پیشین، بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه حاضر شدند.
رئیس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شد، که بر اثر شدت ضربه وارده راننده در محل جان خود را از دست داد و سرنشین مجروح که به مرکز درمانی منتقل شد.
این مسؤول به حادثه دیگری مبنی بر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت به علت انحراف به چپ اشاره کرد که در کیلومتر 57 محور " کنارک" رخ داد.
وی بیان کرد: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت به علت عدم انحراف به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر برخورد که بر اثر شدت ضربه وارده هر دو راننده در محل فوت کردند.
ستوده در ادامه به واژگونی یک دستگاه سواری پژو 405 اشاره کرد که در کیلومتر 160 محور " ایرانشهر - بم " بزمان ، رخ داد.
وی گفت: این حادثه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه رخ داد و که سرنشین آن فوت و راننده مجروح که به مرکز درمانی انتقال داده شد.
رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اعلام دوطرفه بودن محورهای جنوب، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست: با سرعت مطمئنه تردد کنند و توجه کامل و کافی را به جلو داشته و از انحراف به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب: 424477
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *