۰

آغاز فراخوان برگزاری سومین جشنواره ملی دانش آموزی و دانشجویی "دریا مسیر پیشرفت"

رییس بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان از برگزاری "سومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت"خبر داد.
278
278
به گزارش چهاربهاران، دکتر پهلوانی ضمن اعلام فراخوان آثار "سومین جشنواره دانش آموزی و دانشجویی دریا مسیر پیشرفت"، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری چنین جشنواره ای و وسعت جامعه دانش آموزی و دانشجویی استان، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان، در صدد است برای سومین بار جشنواره مذکور را در آبان ماه سال 1396را برگزار کند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنايی دانشجویان، دانش ‎ آموزان و خانواده ‎ ها با دريا و اهميت آن در استان، تبديل امور دريايی به موضوعی مهم در فعاليت ‎ های دانشجوی و دانش ‎ آموزی، هدايت تحصيلی دانش ‎ آموزان نخبه و علاقه ‎ مند به سمت رشته ‎ های تحصيلی مرتبط با دريا، هدايت شغلی دانش ‎ آموزان، حمايت از خلاقيت های دانش آموزان و دانشجویان در حوزه دريا و هدايت به سمت كارآفرينی و تجاری سازي ايده های آنان و علاقه ‎ مند کردن دانش آموزان به مشاغل مرتبط با دريا عنوان کرد.
پهلوانی گفت: این جشنواره برای همه مقاطع و پایه های تحصیلی در بخش های «ترویج و فرهنگ سازی»، « مسابقه (طراحی و ساخت)»، «نوآوری و خلاقیت»  و بخش ویژه آن مربوط به بخش دانشجویی و شرکت های دانش بنیان حوزه دریایی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: دانشجویان دانشگاههای استان نیز می توانند ضمن ملاحظه سایت در بخش های مختلف جشنواره مذکور شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار توسط دانش آموزان و دانشجویان تا پایان مرداد ماه 1396 تعیین شده و در آبان ماه سال آینده طی مراسمی از برگزیدگان و منتخبان با جوایز نفیس تجلیل بعمل خواهد آمد.
 پهلوانی اظهار کرد: افراد علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس irandarya.com ، mitc.isti.ir و یا سایت بنیاد نخبگان استان به آدرس sb.bmn.ir مراجعه کنند.
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 424457
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *