۰

کشف بیش از يک تن مواد مخدر در درگيري با قاچاقچيان مسلح در سراوان

فرمانده انتظامي استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 390 کیلوگرم مواد مخدر و توقیف 6 دستگاه خودرو و دستگیری 6 قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
378
378
به گزارش چهاربهاران، سردار "حسين رحيمي"، در بيان جزئيات دقيق اين خبر گفت: در سلسله عمليات منسجم عليه قاچاقچيان مسلح، یگان های عملیاتی شهرستان "سراوان" يک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهاي تيزرو و کوهستانی قصد جابه جايي مقادير متنابهي مواد مخدر به صورت مسلحانه در محور هاي فرعي شهرستان "سراوان" را داشتند، شناسايي کردند.
فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: در پي اقدامات فني و اطلاعاتي شبانه روزي، روز گذشته يگان هاي عملياتي پليس، دو دستگاه خودرو متعلق به اعضاي اين باند را شناسايي و به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به ورود قاچاقچيان به کمين پليس، گفت: سوداگران مرگ پس از ورود به منطقه کمين و مشاهده يگان هاي عملياتي پليس، با تغيير مسير ناگهاني و تيراندازي به سمت ماموران قصد فرار از منطقه را داشتند که ماموران پس از هدف قرار دادن لاستيک اين خودرو ها، ضمن دستگيري دو قاچاقچي مسلح در اين درگيري، 884 کيلو ترياک را به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیر فابل توجهی مهمات را در این رابطه کشف کردند.
رحیمی در بخش ديگري از سخنان خود از شناسايي يک باند توزيع کننده ديگر موادمخدر که با استفاده از خودرو هاي سنگين و تیزرو اقدام به جا به جايي مواد مخدر مي کردند، خبر داد و گفت: در اين عمليات ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی پلیس مواد مخدر استان با شناسايي و توقيف چهار دستگاه خودرو در محور سه راهی سرکهوران " ایرانشهر"، در بازرسي از آنها 506 کيلو ترياک کشف و چهار قاچاقچي را نيز دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت های پليس، از آنها خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 424456
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *