۰
مراسم سالگرد امام راحل (ره) در چابهار:

آنچه جهت گیری های امام را در ایجاد انقلاب تشکیل می داد، خدا بود

آنچکه هدف، انگیزه، حرکت انقلابی و جهت گیری های امام را تشکیل می داد، تنها خدا بود.
بب
بب
به گزارش چهاربهاران، ​امام جمعه معزز چابهار در مراسم سالگرد امام راحل (ره) در مسجد امام حسین (ع) گفت:امام(ره) در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و حکومتی خویش چنان زیست که گفته‌اش بر کرده‌اش پیشی نگرفت و به ما و مردم جهان درس انسانیت و خدایی آموخت.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی افزود: امروز همه باید رهرو امام راحل (ره) باشند و افکار ایشان را پیروی کنند، یکی از خصایص بزرگ ایشان فروتنی بود بطوریکه در برابر دردمندان سیار متواضع و خوش برخورد بود و در مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی می کرد.
وی ادامه داد:در حال حاضر مشکلات مردم روز به روز بیشتر می شود در جمهوری اسلامی پست و منصب یعنی نوکری، امام می فرمود موی کوخ نشین را به کاخ نشین ها نمیدهم.
امام جمعه چابهار اظهار کرد:مسئولین باید نوکر مردم باشند و امام میفرمود باید بروند بدنبال حل کردن مشکلات مردم, اگر آب است یا برق باید حل شود و نباید بگوید این مشکل تو است.
وی اذعان کرد:ما باید سیره امام را در زندگی داشته باشیم و قشر ضعیف نیاز به حمایت مسئولین دارد و باید مشکلاتشان محو و نابود شود، مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم وظیفه دارند و باید خواسته های بحق مردم را تامین کنند.
موسوی تصریح کرد:در ۱۵ خرداد ۴۲ پهلویان و هواداران و سردمداران جنایتکارشان با دست ستمشاهی خود گور خود را کندند و سقوط و ننگ ابدی را برای خویش به جا گذاشتند، که ملت عظیم الشأن ایران با قدرت و پیروزی بر گور آتشبار آنان لعنت می‌فرستد.
وی خاطرنشان کرد:خـبرگـزاريهاى رسمـى جهـانـى جمعيت استقبال كننده را در سال 1357 تا 6 ميليـون نفر و جمعيت حاضـر در مــراسـم تشـييـع را تا 9 ميليـون نفر تخميـن زدند و ايـن در حالى بـود كه طى دوران 11 ساله حكومت امام خمينى به واسطه اتحـاد كشـورهای غربى و شرقى در دشمنى با انقلاب و تحميل جنگ 8 ساله و صـدهـا تـوطـئه ديـگـر آنـان ، مردم ايـران سخـتيها و مشكلات فـراوانـى را تحـمـل كرده و عزيزان بى شمارى را در ايـن راه از دست داده بـودند که براب همگان جای تعجب بود.
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 424441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *