۰
رئیس هیات کبدی منطقه ۵ کشور در گفتگو با چهاربهاران:

کبدی ورزش ناب و اصیل ایرانی نیاز به حمایت مسئولین دارد/ کبدی ورزشی کم هزینه و مقام آور

رئیس هیات کبدی منطقه 5 کشور گفت: کبدی جزء رشته های اصیل و بومی این منطقه و ورزشی کم هزینه و مقام آوری است که توجه مسئولین را می طلبد.
232
232
 سعید مقدم بقا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: رشته کبدی سیستان وبلوچستان یک برند در کشورمان است و این استان در ایران جایگاه ویژه ای دارد و استان ما رئیس منطقه 5 کشوری است که استانهای کرمان و یزد زیر مجموعه ما هستند.
وی با اشاره به اینکه کبدی جزء رشته های اصیل و بومی این منطقه محسوب می شود بیان کرد: یکی از اهداف عالی نظام ما در حوزه ورزش و تربیت بدنی توجه و تلاش بر زنده کردن و یا احیای ورزش‌های بومی و محلی کشورمان است.
مقدم با اشاره به اینکه بازیهای بومی محلی برای استان ما از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: کبدی ورزشی کم هزینه و مقام آوری است این فرصت را به جوانان با استعداد شهری و روستایی می دهد که بتوانند بدرخشند و برای محقق کردن این اتفاق مهم یعنی توجه مسئولین به جوانان بیشتر باید باشد.
رئیس هیئت کبدی سیستان و بلوچستان از برگزاری کارگاه آشنایی با اصول و قوانین با رشته کبدی در چابهار خبر داد و گفت: کارگاه آموزشی رشته کبدی با حضور مدرس بین المللی فدراسیون بین المللی و مربی تیم ملی سعید مقدم بقا با حضور 50 شرکت کننده آقا و خانم، با هدف آشنایی هرچه بیشتر و ترویج و گسترش رشته کبدی در محل کوی بنادر مجموعه ورزشی تختی، زمین چمن فوتبال برگزار شد.
مقدم بقا خاطرنشان کرد: کارگاه آشنایی با اصول و قوانین دو بخش تئوری و عملی برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن آشنایی با آخرین قوانین و مقررات رشته کبدی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی این رشته، مباحث مربوط به آموزش مقدماتی رشته کبدی استاندارد، ساحلی و سرکل را فراگرفتند.
 

.


.
 

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 424436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *