۰

برگزاری مراسم محوری ارتحال امام خمینی(ره) در زاهدان یکشنبه 14 خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم محوری ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در استان سیستان و بلوچستان یکشنبه ۱۴ خرداد در زاهدان برگزار می‌شود.
853
853
به گزارش چهاربهاران، عباس صفدری در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب و قیام 15 خرداد افزود: بنا بر تصمیمی که در ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)  و نهاد شورای تبلیغات اسلامی اتخاذ شده، مراسم محوری که در هر شهرستان برگزار می‌شود نمایانگر شور و دلبستگی همیشگی مردم به رهبر کبیر انقلاب و جریان عظیم 15 خرداد است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مراسم محوری ساعت 17:30 روز یکشنبه 14 خرداد در مسجد جامع برگزار شود.
وی بیان کرد: تصمیم بر آن شده تا اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در روزهای 12، 13، 14 و 15 خردادماه جاری، تحت عنوان طرح "نذر روح‌الله" در برخی مناطق استان افطاری ساده‌ای میان شهروندان توزیع کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اجرای مسابقه‌های فرهنگی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است که با هدف آشنایی جوانان و نوجونان با سیره و روش زندگی ارزش‌های والای اخلاقی امام خمینی(ره) انجام می‌شود.
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 424427
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *