۰
امام جمعه چابهار:

ولایت فقیه و تفکر انقلابی دو عامل شکست دشمنان در برابر ایران است/ دشمن با زمین زدن تولید داخلی قصد فتح اقتصادی داخلی ما را دارد

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: ارزشها و خط مشی های راه امام خمینی (ره) باید حفظ شود چراکه دشمن لبه تیز نیزه اش را سمت ولایت فقیه گرفته است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار کرد: امروز داعش با چهره های عبوس و اخمو با کودک کشی و زن کشی به اسم اسلام دست به هر جنایتی می زند و اینها قصد زشت کردن اسلام را دارند.
وی افزود: در لباس پوشیدن جوانان ما هم ریش بلند و شلوار کوتاه باب شده است نشانه دین نیست، حجمه بسیار زیادی علیه ارزشهای ما زده اند مثلا عکس هایی از امیرالمومنین می سازند با شمشیر، ریش و چهره عبوس و از مسیح هم عکس لباس ژنده پوش و دست برسر بچه یتیم آیا این تهاجم فرهنگی نیست؟
وی ادامه داد: به این شکل میخواهند به اسلام ضربه بزنند و از سوی دیگر قتل عام 500 نفری توسط داعش را درست می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی بیان کرد: انسان باید نرم باشد و با خشونت برخورد نکند این رفتار اسلامی ست لذا با نرمش جوانان ما را به لهو و لعب می کشانند چرا ما نباید این کار را انجام دهیم.
خطیب نماز جمعه چابهار گفت: مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر اقتصاد مقاومتی دارند تنها دلیلش خودکفایی و رونق اقتصادی در کشور است ما نباید چشم به تولید سایر کشورها داشته باشیم و آنها برایمان سرمایه گذاری کنند چرا خودمان به این مرحله نرسیم و دستمان را جلوی بیگانه دراز نکنیم.
وی بیان کرد: دشمن با زمین زدن تولید داخلی قصد فتح کردن اقتصادی ما را دارد، امروز کالاهای چینی و ترکیه ای در کشور ما جولان می دهد چرا ما نباید اشتغال خود را احیاء نکنیم وآنها به ما ضربه میزنند؛ چرا منتظرند همه چیز را از خارج وارد کنند باید جلوی تشریفات و تجملات خارجی در کشور گرفته شود.
وی اذعان کرد: در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) باید همه تلاشمان را برای حفظ ارزشها و ادامه دهنده راه امام باشیم و این راه  را زنده نگه داریم، دشمن لبه تیز نیزه اش را سمت ولایت فقیه گرفته است.
حجت السلام موسوی افزود: امام احکام الهی و ارزشهای اسلامی را برای دولت، رئیس جمهور، مجلس و شورای نگهبان وصیت کرده است و رفتن به سمت ارزشهای خارجی را نفی کرد.
وی خاطرنشان کرد: آیا عکس شهید فهمیده و جهاد و شهادت در کتابهای ما حذف شود از ارزشهای امام است و امام فرموده اند فرهنگی که غربی ها به ما دهند از اسلحه های ابرقدرت هم خطرناکتر و بدتر است.
امام جمعه شهرستان چابهار ادامه داد: ارزشهای اسلامی پایه های انقلاب است الان دشمن قصد فراموش شدن 8 سال دفاع مقدس را دارد در صورتی که این رزق معنوی ما است.
انتهای پیام/
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 424401
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *