۰
مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران:

فتنه‌گران 88 از نجابت سیاسی در انتخابات اخیر درس بگیرند/ تمکین و تواضع در برابر قانون علی‌رغم تخلفات بزرگ

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: فتنه‌گران 88 از نجابت سیاسی در انتخابات اخیر درس بگیرند.
بیی
بیی
 
به گزارش چهاربهاران، مجتبی ثابتی با اشاره به درس‌های انتخابات اخیر اظهار کرد: تسلیم در برابر قانون و تمکین به آن تقویت روح نجابت سیاسی را موجب شد.
مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: درست 8 سال پیش بود که عده‌ای در انتخابات بازنده شدند و به سطل آشغال هم رحم نکردند و چه بسیار آدم‌هایی که جان خود را از دست دادند و چه هیاهویی که در خیابان‌های تهران ایجاد نکردند که البته هیچگاه آن را فراموش نمی‌کنیم.
وی بیان کرد: بیش از نتیجه انتخابات فرهنگ انتخابات و نجابت سیاسی مهم بود در حالی که مردم با گوشت و پوست خود تخلفات بسیاری را در انتخابات اخیر مشاهده کردند.
ثابتی گفت: مردم و سیاسیون از مجاری قانونی شکایات خود را پیگیری کرده و به قانون تمکین واقعی کردند و در برابر آن تواضع به خرج دادند که نشان دهنده فرهنگ نجیبانه انتخاباتی بود.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: البته در زمینه‌های دیگر نیز پیروزی برای نظام جمهوری اسلامی حاصل شد و در هنگامی که کشورهای منطقه مشغول به تنازعات بودند مردم در نظام جمهوری اسلامی حضوری بی‌نظیر پای صندوق‌های رأی داشتند و فرهنگ انتخاباتی خود را به رخ منطقه و کل جهان کشیدند.
وی افزود: اما در کل تقدم فرهنگ انتخابات و به نوعی نجابت انتخاباتی را بر نتیجه در این انتخابات به عینه مشاهده کردیم.
 
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 424397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *