۰
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چابهار:

تایید آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا در حال بررسی می باشد

آراء نامزدهای انتخاباتی چند روستا تایید شده ولی وضعیت شورای شهر و سایر روستاها در دست بررسی می باشد.
ش
ش
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات چابهار در گفتگو با چهاربهاران، گفت: تاکنون بازشماری آرا برای شهر و روستا انجام نشده است زیرا این مهم نیازمند دستور قضایی می باشد که تاکنون هیچ دستور قضایی در این خصوص صادر نشده است.
جمشید سارانی افزود: نتیجه قطعی شورای شهر و روستا بعد از اتمام بررسی ها اعلام خواهد شد تا هیچگونه ظن و ابهامی در صحت ااجرای انتخابات وجود نداشته باشد.
با توجه به اتمام شمارش آراء از میان داوطلبان به ترتیب، معین‌الدین سعیدی با کسب ۱۰ هزار و ۳۲۳ رأی، الله‌بخش جدگال با ۹ هزار و ۶۹۴ رأی، سعید امیری‌مقدم با کسب ۹ هزار و ۶۲۵ رأی، کمال کیشکوری با ۷ هزار و ۸۶۲ رأی، باسط اسلامی بندری با کسب ۷ هزار و ۴۱۱ رأی، واحدبخش دربین با کسب ۶ هزار و ۷۰۳ رأی و آصف دربین با کسب ۶ هزار و ۴۶۳ رأی راهی شورای اسلامی شهر چابهار در دوره پنجم شدند ولی هنوز تاییدیه اصلی توسط کمیته انتخابات شهرستان زده نشده است.
اخبار فعالیت هیئت های اجرایی انتخابات باید سریع و شفاف به اطلاع مردم رسانده شود تامردم در جریان فعالیت ها و اقدامات هیئت های اجرایی قرار گیرند.
شوراهای اسلامی شهر به عنوان هدایت کننده اصلی فعالیتهایی شهری برای تحقق مدیریت واحد شهری تعریف می‌شوند و می‌بایستی مشکلات عدیده ای که چابهار با آن دست و پنجه نرم می کند را کاهش دهند.
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 424366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *