۰
روحانی:

بعد از پایان رقابت‌ها، همه باید در کنار یکدیگر برای رفع کامل فقر، تولید و اشتغال تلاش کنیم

رییس جمهور با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره مندی جامعه از فیوضات ضیافت الله، تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در انتخابات اخیر نشانه علاقه مندی به نظام اسلامی، موجب خشنودی دوستداران انقلاب و یاس دشمنان شد.
22
22
به گزارش چهاربهاران، حسن روحانی عصر سه شنبه و در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص سند 2030 توضیحاتی ارائه داد؛ وی همچنین به حضور پرشمار مردم پای صندوق های رای اشاره کرد و از برنامه های دولت دوازدهم گفت.
اهم اظهارات ریاست جمهوری را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه میخوانید؛
*درست همزمان با اینکه برخی کشورهای منطقه با اقدامات نمایشی درصدد تضعیف انقلاب و ایران اسلامی بودند، مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حضور پرصلابت خود پای صندوق های رای بهترین پاسخ را به آنها دادند.
*مردم رشد بالای بینش سیاسی خود را به رخ بدخواهان کشیدند، برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و دارای بالاترین امنیت و آرامش در قلب منطقه‌ای پر از تنش و بی‌ثباتی ، افتخار بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.
*بعد از پایان رقابت‌ها، همه باید در کنار یکدیگر برای اهداف بزرگ مشترکی مثل رفع کامل فقر، تولید و اشتغال تلاش کنیم.
*{درباره گزارش اخیر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مبنی بر آغاز فرایند رفع فقر مطلق با افزایش حدود ۳.۵ برابری مستمری مددجویان این کمیته و سازمان بهزیستی که براساس لایحه دولت و تصویب مجلس اجرایی شده است} خدا را شاکریم که با مجموعه اقدامات انجام شده حدود ۱۰ درصد از جمعیت تحت پوشش این کمیته در سالهای اخیر کاسته شده و یکصد هزار اشتغال نیز در همین زمینه ایجاد شده است.
*{در خصوص سند ۲۰۳۰}طبیعی است که غرب و حتی شرق درصدد ترویج یا تحمیل فرهنگ و سبک زندگی خود باشند اما بایستی به همراه کشورهای اسلامی و دارای فرهنگ مشترک با قدرت از چارچوب های دینی و فرهنگ ملی خود دفاع و صیانت کنیم.
*بسیاری از اسناد و کنوانسیون‌های مشابه بین المللی بویژه یونسکو الزام آور نیستند و در مورد سند ۲۰۳۰ هم صراحتا اعلام شده که صرفا درحدود ضوابط دینی، قانونی و فرهنگی خود عمل خواهیم کرد.
*رفع دغدغه ها و رعایت دقیق منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد بود.
* از همه معلمین و پرسنل فداکار آموزش و پرورش بخاطر خدمات فراوان علمی و دینی تشکر میکنم و از کسانی که در هفته های اخیر به معلمان جامعه تهمت زدند، در این ماه مبارک طلب مغفرت کنند.
 
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۳
کد مطلب: 424354
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *