۰

سیستم‌های نظارت تصویری ایستگاه‌های راه‌آهن جنوب شرق کشور راه‌اندازی شد

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق گفت: سیستم‌های نظارت تصویری ایستگاه‌های راه آهن جنوب شرق از ایستگاه زاهدان تا ایستگاه رودشور به طول ۲۰۷ کیلومتر نصب و راه‌اندازی شد.
425
425
به گزارش چهاربهاران، مجید ارجونی اظهار داشت: سیستم‌های نظارت تصویری ایستگاه‌های راه آهن جنوب شرق از ایستگاه زاهدان تا ایستگاه رودشور به طول 207 کیلومتر نصب و راه‌اندازی شد.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق افزود: در فاز اول و دوم سیستم‌های نظارت تصویری از 36 دستگاه دوربین تشکیل شده و در ایستگاه‌های "مسافری، باری و جیگولی" نصب و راه‌اندازی شده و فاز سوم این سیستم از 59 دستگاه دوربین تشکیل شده و در ایستگاه‌های "کنجانک، دومک، شورو، رودماهی، کلات، مزارآب و رودشور" نصب و راه اندازی شد.
وی با اشاره به اینکه جمعا 95 دستگاه دوربین ترکیبی در این سیستم تعبیه شده، گفت: سیستم نظارت تصویری از لحاظ ایمنی، جهت سیر قطارها، امنیت ایستگاه‌ها و همچنین هدایت و نظارت بر عملکرد کارکنان در هنگام بروز هرگونه حادثه کاربرد دارد؛ این سیستم پیاده‌سازی تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه را به اندازه چشمگیری آسان‌تر خواهد کرد.
ارجونی با اشاره به اینکه کنترل سوزن‌های ورودی و خروجی، محوطه ایستگاه‌ها و کنترل ترافیک ایستگاه برای ما حائز اهمیت است، ادامه داد: سیستم‌های نظارت تصویری این امکان را برایمان به صورت ترکیبی فراهم کرده است.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی همیشه ضامن وجود بستری امن جهت پیشبرد فعالیت‌های اقتصادی و فراهم آوردنده آرامش خاطر بیشتر در محیط های کسب و کار بوده، تصریح کرد: نظارت تصویری بخش لاینفک سیستم‌های امنیتی مدرن را تشکیل می‌دهد که در ایستگاه‌های راه آهن بسیار کاربردی است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 424301
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *