۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار

غافلگیری آدم ربا در کمتر از نیم ساعت/ ربايندگان جوان ۲۵ ساله چابهاری در دام پلیس

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهي اين شهرستان در شناسايي و دستگيري عاملان آدم ربايي خبر داد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم اظهار کرد: در پي کسب اطلاع از وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن جوانی 25 ساله در شهرستان "چابهار" تيمي مجرب از کاراگاهان پليس آگاهي جهت شناسايي متهم یامتهمان و آزادي گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند .  
وي افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايي اختلافات شخصي و مالي بوده است.
کیخا مقدم تصريح کرد: کاراگاهان پلیس با انجام اقدامات پليسي گسترده و با به کارگيري کليه امکانات، در کمتر از نیم ساعت موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايي را شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه سرکرده آدم ربایان را دستگير و فرد ربوده شده را نیز آزاد کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در پايان با اشاره به اعتراف این متهم به بزه انتسابي خود مبني بر اختلافات مالي با همدستی دو نفر دیگر خاطر نشان کرد: تلاش ها برای دستگیری دو همدست این آدم ربا با جدیت ادامه دارد و پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غيرقانوني با هنجارشکنان برخورد قاطعي خواهد شد.
انتهای پیام/
 
شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 424291
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *