۰
فرماندار ویژه چابهار در جمع نمازگزاران اهل سنت:

منتخبین مردم در شورای شهر باید به مطالبات مردم توجه کنند

فرماندارویژه شهرستان چابهار گفت: اعضای منتخب شوراهای اسلامی شهر و روستا به خواسته‌ها و مطالبات مردم توجه کافی کنند و در تصمیمات خود، منافع مردم را لحاظ کنند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، ایوب درویشی در جمع نمازگزاران اهل سنت خطاب به اعضای منتخب مردم چابهار در شورای شهر اظهار کرد: طرح های بزرگی در چابهار در حال اجراست مشکلات آب، برق، اشتغال و حاشیه نشینی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: توجه به مناطق محروم، رسیدگی به مشکلات، شنیدن مسائل و مطالبات مردم از جمله نکاتی است که اعضای منتخب مردم در شوراهای اسلامی باید به آن توجه کنند.
درویشی بیان کرد: ما برای آینده چابهار برنامه ریزی کرده ایم تا توسعه ایجاد شود منتخبین شما در شهر روستا اگر کمک نکنند قطعا نمی توانید شهری در خور شهر چابهار داشته باشید .
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: نقش علما در انتخابات بسیار اثرگذار است اگر علمای ما این مقدمات را فراهم کردند چنین انتخابات پرشوری برگزار می شود و و این حضور مردم را باید گرامی و پاس داشت.
فرماندار ویژه چابهار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدگاه بلند خود گفتند رأی مردم امانت است که امانت داری خوبی انجام شد.
انتهای پیام/
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 424278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *