۰
امام جمعه چابهار:

جامعه امروز نیاز جدی به نشر ارزش های دفاع مقدس دارد/ هشدار مقام معظم رهبری برای اجرای سند 2030/ انتقام جویی مدیران برای رای کارمند ناحق و گناه محسوب می شود

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: امروز عده ای از عناصر داخلی نمی خواهند ارزش ها در میان نسل جدید کشور زنده بماند در صورتی که جامعه امروز نیاز جدی به نشر ارزش های دفاع مقدس دارد.
14
14
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان چابهار اظهار کرد: در دین مبین اسلام مسخره کردن و القاب زشت دادن به یکدیگر از رفتارهای زشت و گناهان بزرگ محسوب می شود، مولا امیرالمومنین می فرماید کلام زشت گاهی از شمشیر و تیر زشت تر و زخم زننده تر است و زخم شمشیر گاهی درمان میشود ولی زخم زبان گاهی از دلها پاک نمی شود.
وی افزود: وقتی انسان میتواند کلام خدا را بر زبان آورد و بهترین کلمات را بکار ببرد چرا باید از باعث رنجش کسی شود گاهی در فضای مجازی میبینیم از هر ابزاری برای مسخره کردن استفاده می شود که بسیار ناپسند است.
امام جمعه چابهار با اشاره به حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وظیفه ای همگانی است گفت: روز زیبای مقاومت و فتح خرمشهر را در هفته گذشته تبریک می گویم، یک عده میخواهند آیات جهاد، ایثار، مقاومت و دفاع مقدس فراموش شود ما جوانان زیادی از دست دادیم و دستاوردهای زیادی بدست آوردیم.
وی تصریح کرد: همه ما باید در نشر دفاع مقدس کوشا باشیم نه زیاده گویی و نه کم گویی کنید چراکه دشمن میخواهد این ارزشها زنده نماند.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: امروز جمعه آخر شعبان است و به ماه پر برکت رمضان رسیدیم، مراقب باشید در این ماه بیشتر به کودکان برسید نکند روزه باشید آنها گرسنه بمانند و به بزرگسالان تکریم کنید، عبادت واقعی فقط روزه گرفتن نیست باید به دیگران مهربانی و مراقب زبان خود باشید چراکه برکات این ماه بسیار است.
خطیب نماز جمعه چابهار خاطرنشان کرد: انتخابات ما با امنیت و آرامش وصف ناپذیری با مشاکت 73 درصدی برگزار شد و دموکراسی ناب انقلابی را نشان داد، گرچه بی مهری هایی از نوع تخلف وجود داشت متأسفانه بعضی از مسؤلین مردم را بخاطر رأی ندادن به فلانی ترساندند ولی صاحبان انقلاب نشان دادند که حاضر نیستند انقلابشان را مثل قضیه 88 راحت بفروشند.
وی اذعان کرد: متأسفانه برخی نهادهای بسیج و سپاه را مورد اهانت قرار کردند ولی فرزندان انقلاب صبوری به خرج دادند و روشن بینانه حرکتی انجام ندادند.
امام جمعه شهرستان چابهار افزود: عربستان به همان سرنوشت صدام خواهد رسید؛ صدام حسین هم از منافقین حمایت کرد آخر کار صدام را از توی چاه بیرون کشیدند با آن خفت، قطعا مسئولین سعودی به سرنوشت صدام دچار خواهند شد.
حجت السلام موسوی بیان کرد: مقام معظم رهبری در مورد سند 2030 هشدار دادند اینکه شما پنهانی امضأ و اجرا کنید اشتباه بزرگی بوده و امیدواریم این اشتباهات حذف شده و در کشور ما دیده نشود.
وی خاطرنشان کرد: بعضی مدیرانی که در کشور و استان ما بخاطر رأی کارمند مربوطه به شخص دیگر انتقامجویی می کنند صحیح نیست و ناحق و گناه محسوب می شود.
انتهای پیام/
جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 424276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *