۰
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های چابهار و کنارک

سوم خرداد روز ملی مقاومت و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس بود/ ایمان و اتحاد مهمترین رمز آزادسازی خرمشهر بود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چابهار گفت: سوم خرداد و پیروزی در دفاع مقدس سند افتخار ایران و موجب ارتقای منزلت کشور در عرصه بین المللی شد و معادلات دشمن را به هم زد.
11
11
علی داور نیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به گرامیداشت آزادسازی روز خرمشهر که روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است اظهار کرد: واقعیت ایثار و ایثارگری های رزمندگان در دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و 35 روز رزمندگان و جانبازان باعث و پیروزی های بعدی رزمندگان شد اهمیت آزاد سازی خرمشهر همین بس که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.
داورنیا با اشاره به عوض شدن سرنوشت جنگ پس از آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: پس از فتح خرمشهر معادله جنگ به نفع ایران تغییر یافت و رپزیم بعثی حالت تدافعی به خود گرفت و آرزوی تسخیر تهران را با خود به گور برد.
وی خاطرنشان کرد: سوم خرداد روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی است که همه آحاد مردم در کنار همه قوای نیروهای مسلح ،جانانه از هویت ملی و اسلامی خویش دفاع کردند.
امروز ملت ایران به فرماندهانی که خرمشهر را فتح کردندشهدا جانبازان آزادگان افتخار می کند و رمز این پیروزی حاکمیت فرهنگ جهاد و شهادت در بین مردم ایران بود.
 سوم خرداد نماد صلابت، ایستادگی، استقامت، ولایت پذیری و ظلم ستیزی ملت ایران بوده که تحقیر آمیزترین شکست برای دشمن و نشان دهنده فداکاریها، رشادتها و ایثارگری دلیر مردان این سرزمین است. 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 424269
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *