۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

انتخابات در سیستان و بلوچستان با تلاش پرسنل انتظامی در امنیت کامل برگزار شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل انتظامی استان در زمینه برگزاری انتخابات، گفت: انتخابات سیستان و بلوچستان با تلاش پرسنل انتظامی در امنیت کامل برگزار شد و دشمنان با حضور حداکثری مردم ناامید شدند.
22
22
به گزارش چهاربهاران، سردار حسین رحیمی صبح امروز در جلسه قرارگاه انتخابات استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از همه همکاران و پرسنل پرتلاش انتظامی که برای برگزاری عملیات بزرگ و سراسری امنیت انتخابات تلاش کردند، کمال تشکر را داریم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همه مسئولان کشور از درایت و اقتدار نیروی انتظامی در برقراری و حفظ امنیت انتخابات تشکر و قدردانی کردند که بیانگر اقتدار و توانایی نیروی انتظامی در انجام ماموریت‌ها است.
وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 221 صندوق اخذ رأی در انتخابات استان سیستان و بلوچستان بکارگیری شد، گفت: حدود 60 درصد این صندوق‌های اخذ رأی سیار بود که با تلاش ماموران پلیس با امنیت در مناطق مختلف به اخذ رأی مردمی پرداختند و انتخابات با امنیت کامل در استان انجام شد.
رحیمی به حضور بالای 70 درصدی مردم سیستان وبلوچستان در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: این حضور عظیم بیانگر گوش به فرمان و مطیع امر رهبر بودن مردم شریف و ولایت‌مدار استان است. امنیت، مشارکت و سلامت از مهمترین مولفه‌های انتخاباتی است و خوشبختانه انتخابات ما در سایه امنیت کامل و مشارکت حداکثری مردم و با سلامت کامل برگزار شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به گونه‌ای بود که وزیر امور خارجه آمریکا که در عربستان به سر می‌برد، مجبور شد اعلام کند باید با ملت ایران وارد گفت‌وگو شد.
وی با اشاره به خرید یک هزار و 100 میلیارد دلاری مدرن‌ترین تجهیزات نظامی توسط عربستان از آمریکا، گفت: دولت عربستان با خرید این تجهیزات و بکارگیری آنها علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن باید پاسخگو باشد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 424257
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *