۰

مردم سیستان و بلوچستان در بحران معیشتی‌اند/ مشکلات معیشتی با انتخاب صحیح در مدیریت کشور قابل حل است

مدیر حوزه علمیه اهل سنت "طوبی" با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی با انتخاب صحیح در مدیریت کشور قابل حل است، گفت: مردم باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که برای وعده‌های خود برنامه و زمان‌بندی داشته و در قبال وعده‌هایی که به مردم می‌دهد پاسخگو باشد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالغنی بارانی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات علاوه بر سهیم‌شدن در سرنوشت کشور، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان می‌دهند و وجهه بین‌المللی کشور را بهبود می‌دهند.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت "طوبی" شهرستان زاهدان گفت: شرکت در انتخابات در این برهه از زمان از همیشه مهمتر است چرا که امروز همه دشمنان قسم خورده ایران تلاش دارند تا با کاهش مشارکت مردم در انتخابات، نظام را تضعیف کنند، بنابراین تک تک مردم ما موظف هستند در این انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.
وی با اشاره به ضرورت توجه مردم به انتخاب اصلح، بیان کرد: مردم ما باید با مطالعه دقیق برنامه‌ها، سخنان، رویکردها و عملکرد گذشته نامزدهای انتخابات، از بین گزینه‌های موجود فرد اصلح را انتخاب کنند که در این مسیر می‌توانند به شاخص‌هایی از جمله تعهد در کار، دیانت و بهره‌مندی از توان لازم در زمینه سیاست داخلی و خارجی توجه کنند.
مولوی بارانی اضافه کرد: البته لازم به ذکر است که سیاست خارجی برای ما از اهمیت بیشتری نسبت به سیاست داخلی برخوردار است و امروز بهره‌مندی از توان لازم در زمینه سیاست خارجی به معنای مواجهه مناسب و ایستادگی در برابر دشمنان خارجی اسلام و انقلاب نکته بسیار مهمی است که مردم ما در انتخاب گزینه مورد نظر باید به آن توجه زیادی داشته باشند.
امام جماعت اهل سنت مسجد "رسول مصطفی" زاهدان به وضعیت نامطلوب معیشت مردم سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: امروز مردم سیستان و بلوچستان از لحاظ معیشتی در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برند و از این بابت گلایه‌های بسیاری دارند، اما باید تاکید کرد که این مشکلات با مدیریت و برنامه‌ریزی مناسب قابل حل است.
وی افزود: اگر برای اداره کشور و در پی آن برای اداره استان افراد مدیر و مدبری انتخاب شود، بدون شک با وجود ظرفیت‌های بسیاری که داریم، راه حل‌های زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم وجود دارد؛ بنابراین ضرورت دارد مردم در انتخاب رئیس جمهور خود دقت کنند.
مولوی بارانی تاکید کرد: مردم باید رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که برای وعده‌های خود برنامه و زمانبندی داشته باشد و در قبال وعده‌هایی که به مردم می‌دهد در زمان معین پاسخگو باشد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 424230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *