۰

نظارت ۱۰ هزار نیرو بر روند برگزاری انتخابات در سیستان و بلوچستان

​رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲ هزار صندوق اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده که بین ۳ تا ۵ نفر از بدنه ۱۰ هزار نفری هیئت نظارت برای حضور در مکان هر صندوق در نظر گرفته شده است.
256
256
به گزارش چهاربهاران، محمداسماعیل مجلسی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در زاهدان، با اشاره به اینکه نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به عهده شورای نگهبان نیست، اظهار داشت: این ذهنیت برای مردم پیش آمده که نظارت بر شوراها در حوزه وظایف شورای نگهبان است و این سبب شده افراد زیادی برای بیان مشکل خود در رابطه با انتخابات شورا به ما مراجعه کنند.
​رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات استان سیستان و بلوچستان درصد مشارکت مردم استان در انتخابات را قابل قبول دانست و گفت: سرلوحه عملکرد هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان، قانون، شرع و اخلاق است؛ در سیستم اجرایی و نظارت باید خود را موظف به اجرای قانون بدانیم و بالاترین قانون رهنمودهای رهبری است.
وی بیان کرد: 10 هزار نفر از افراد واجد  شرایط در هیئت نظارت استان در زمینه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همکاری دارند و 5 نفر از آماده‌ترین، کارآمدترین و خوشنام‌ترین افراد شیعه و سنی استان در هیئت نظارت عضو بوده و احکام آنها صادر شده است.
مجلسی به شبکه منسجم نظارت هیئت نظارت بر انتخابات در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: بیش از 2 هزار صندوق اخذ رأی در استان پیش‌بینی شده که بین 3 تا 5 نفر از بدنه 10 هزار نفری هیئت نظارت برای حضور در مکان هر صندوق در نظر گرفته شده و همچنین 3 بازرس ویژه در ایام انتخابات در شهرستان‌های استان رصد و ارائه گزارش از روند برگزاری انتخابات را به عهده دارند.
​رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان به تخلفات صورت گرفته در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری در استان اشاره کرد و گفت: برخی افراد در استان بعد از ساعت اداری از فضای اداری برای تبلیغ استفاده کرده‌اند که این تخلفات با دقت رصد شده و به آنها رسیدگی می‌شود.
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 424213
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *