۰

رهایی گروگان چابهاری از اسارتگاه 3 آدم ربا

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۳ نفر آدم ربا و آزادی فرد ربوده شده در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
1
1
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ "حیدرعلی کیخامقدم " گفت: در پي کسب خبری مبنی بر وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن جوانی 32 ساله در شهرستان "چابهار" تيمي مجرب از ماموران پليس آگاهي این فرماندهی جهت شناسايي متهمان و آزادي گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند.
وي افزود: کاراگاهان پلیس با پایش های اطلاعاتی و بررسی و تحقیقات به عمل آمده، مخفیگاه گروگان گیران را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله تعداد چند اكيپ از ماموران به آدرس مورد نظر عزيمت و سه آدم ربا را دستگير و گروگان را آزاد کردند.
سرهنگ کیخامقدم با بیان اینکه انگیزه آدم ربایان اختلافات مالی و شخصی با فرد ربوده شده بوده، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار در پایان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب و توقیف یک دستگاه خودرو از مخفیگاه آدم ربایان، خاطر نشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه متخلفان اقدام به بر هم زدن نظم و امنيت عمومي جامعه و خدشه دار نمودن آسایش شهروندان نمايند و در صورت بروز هنجارشکنی و اقدامات غیرقانونی برخورد قاطعی با آنان خواهد شد.
 
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 424204
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *