۰

توقیف شناورهای حامل 685 کیلوگرم هروئین در سواحل مکران

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 685 کیلو گرم هروئین و 150 هزار لیتر سوخت قاچاق از دو شناور در سواحل مکران خبر داد.
22
22
به گزارش چهاربهاران، سردار سعید کمیلی اظهار کرد: دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از بندرعباس به مقصد کشور اردن به وسیله دو فروند قایق و کشتی مطلع و با آمادگی و تجهیزات کامل، منطقه را تحت پوشش اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.
وی افزود: دریابانان پس از آگاهی از قصد قاچاقچیان برای جا به جایی محموله مواد مخدر بلافاصله تمامی مسیرهای احتمالی دریایی را تحت کنترل خود در آورده و با بهره‌گیری از تجهیزات الکترو اپتیکی موفق شدند شناورهای قاچاقچیان را سواحل مکران شناسایی و متوقف کنند.
کمیلی ادامه داد: در این عملیات، 2 فروند شناور توقیف و در بازرسی از آنها 685 کیلوگرم هروئین و 150 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام دستگیری 10 قاچاقچی در عملیات، گفت: کارشناسان، ارزش ریالی محموله سوخت قاچاق را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کردند؛ متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 424203
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *