۰
رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت:

انصراف 200 نفر از نامزدهای حضور در انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان

تا کنون حدود 200 نفر از نامزدهای حضور در انتخابات شوراها در استان انصراف خود را اعلام کرده اند.
11
11
به گزارش چهاربهاران، تاکنون حدود 200 نفر از نامزدهای حضور در انتخابات شوراها در استان انصراف خود را اعلام کرده اند.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، محمدسرایانی افزود: 90 درصد نامزدهای رد صلاحیت شده در حوزه شوراهای اسلامی روستاهای استان نسبت به وضعیت خود شکایتی ارائه نکردند.
وی در ادامه اظهار کرد: صلاحیت 17 هزار و 992 نفر از مجموع 18 هزار و 418 نامزد نام نویسی شده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا کنون در هیات های اجرایی و نظارت تایید شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع صلاحیت 328 نفر از داوطلبان نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر (101 نفر) و روستا (227 نفر) سیستان و بلوچستان در هیات های اجرایی و نظارت تا دوم اردیبهشت رد شده بود که در مدت تعیین شده برای بررسی شکایات نامزدها صلاحیت 57 نفر در حوزه شهری تایید شد.
رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به تبلیغات ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: خوشبختانه شاهد فضای خوب تبلیغاتی در استان هستیم وبرخی موارد نیز با برخورد قانونی و همکاری ستادها  مرتفع شده است .
سرایانی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان یک استان فرهنگی، انقلابی و دارای مردمانی متدین و پیرو رهبری و انقلاب است و در میدانهای مختلف انقلاب و بعد از انقلاب نیز حضور گسترده و فعالی را در عرصه های مختلف داشته اند.
وی به فرهنگ سیاسی بالای مردم استان اشاره کرد و گفت: این موضوع سبب شده است که مردم جایگاه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را به خوبی درک کنند.
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب: 424186
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *