۰
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی:

باید در برخی درآمدها تجدیدنظر شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به زاهدان با بیان اینکه همه مردم ایران به‌ویژه مردم سیستان و بلوچستان اهل کار، مجاهدت و تلاش هستند اما فضای کسب و کار مهیا نیست، اظهار داشت: باید در برخی درآمدها تجدیدنظر شود.‌
11
11
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی در جمع مردم زاهدان در ورزشگاه امام علی (ع) اظهار کرد: این ابراز مودت شما نسبت به من بسیار است من خودم را مدافع حقوق مردم و خدمتگذار شما می‌بینم که توفقی پیدا کنم گره از مشکلات همیشه در صحنه مردم صبور و غیرتمند کشور بردارم.
وی بیان کرد: ما معتقدیم فقر مطلق با همین بنیان‌های اقتصادی قابل حل بوده و بسترهای فساد زا در کشور قابل اصلاح است.
رئیسی اذعان کرد: نگاه به کشورهای بیگانه مشکلی از ما حل نمی‌کند.
حجت الاسلام رئیسی در ادامه افزود: آنچه فکر می‌کنیم با توجه به ظرفیت استان باید انجام شود سرمایه‌گذاری در مرکبات با صنایع تبدیلی و بسته‌بندی‌های درست است، ما نفت خام را نباید به دیگران بدهیم بلکه باید آن‌را تبدیل کنیم و کشور ثروتمندی باشیم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت شما مردم بتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم مشکلات مردمی که در گوشه و کنار این کشور با فقر و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در این استان ذخایر و منابع ارزشمند خدادادی،  نیروی انسانی جوان و خلاق داریم و در این استان با برنامه ریزی می‌شود تمام مشکلات را بر طرف کرد.
حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید براینکه خدا می‌داند برای هوا و هوس شوق حضور در انتخابات را ندارم، خاطرنشان کرد: برای من دلچسب‌ترین شغل، خادمی امام رضا(ع) است اما از آن روز که به آستان قدس رضوی رفتم، شاهدِ اشک مادران و فرزندانی بوده‌ام که یا تقاضای شغل و کار داشتند یا از فقر به امام رضا(ع) پناه آورده بودند.
وی با بیان اینکه دولت باید نسبت به تصمیماتی که گرفته و چه میزان تحقق یافته به مردم گزارش دهد، خاطرنشان کرد: مردم امروز نگران شرایط کشور هستند.
وی افزود: امنیت کشور مرهون خون شهداست و آن‌که سایه جنگ را از کشور برداشته حضور ملت در صحنه بوده است و ‌دشمن هر زمان احساس کند ضعیف شده‌ایم همان ساعت به کشور ضربه خواهد زد.
 
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 424185
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *