۰
معاون وزیر ورزش و جوانان:

برای احقاق حقوق شهروندی در حوزه ورزش بانوان نیازمند یارانه هستیم

برای احقاق حقوق شهروندی در حوزه ورزش بانوان نیازمند یارانه هستیم بر این اساس انتظار داریم در زمینه اختصاص منابع به این بخش کمک بیشتری شود.
شش
شش
به گزارش چهاربهاران، فریبا محمدیان در نشست با بانوان ورزشکار سیستان و بلوچستان در زاهدان افزود: پیشرفت های سیستان و بلوچستان در حوزه ورزش بانوان قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: با تمام فدراسیون ها صحبت شده تا اولویت میزبانی را بر اساس شرایط در انجام برنامه های مختلف ورزشی در حوزه بانوان به این استان اختصاص دهند.
محمدیان در ادامه گفت: مشارکت بانوان در ورزش های قهرمانی و همگانی در چهار سال اخیر 1،5 برابر افزایش پیدا کرده است که نشان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به این حوزه دارد.
وی گفت: نهادینه سازی ورزش در خانواده با محوریت زنان و دختران با رویکرد ایجاد کسب و کار ورزشی از جمله برنامه های وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود.
محمدیان تصریح کرد: با مشارکت داوطلبانه و دلسوزانه شما تاریخ ورزش بانوان را تغییر داده ایم و جهان زمانی که بانوی مسلمان ایرانی بر سکوی المپیک تکیه زد وادار به تکریم شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان گفت: بر اساس اعلام کمیته بین المللی المپیک (آی او سی) بانوان در زمینه سهمیه المپیک باید مشارکت 50 درصدی داشته باشند.
محمدیان با ابراز خوشحالی در افزایش تصدی گری بانوان سیستان و بلوچستان در پست های مدیریتی اظهار داشت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی در دنیا شادابی و نشاط است و در این چهار سال مسئولان در کشور به دنبال افزایش سطح امید در جامعه بودند.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی به دلیل وجود اقوام متعدد با ژن های مختلف جزو محدود کشورهای دنیا در زمینه استعدادهای ورزشی است.
وی گفت: ورزش یکی از میدان های مهمی است که در آن علاوه بر فعالیت های ورزشی، تمرین اخلاق، قانون مداری، عدالت و تصمیم گیری می شود.
محمدیان اظهار داشت: با توجه به بعد مسافت استان ها با مرکز، کشور را به 6 منطقه تقسیم کردیم تا استان های همجوار بر اساس شرایط برنامه های ورزشی را به صورت مشترک انجام دهند.

انتهای پیام
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب: 424180
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *