۰
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی:

نگاه به کشورهای بیگانه مشکلی از ما حل نمی‌کند/ در یک حرکت جهادی حتما باید یک میلیون شغل سالیانه ایجاد کرد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگاه به کشورهای بیگانه مشکلی از ما حل نمی‌کند.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دقایقی قبل در جمع با شکوه مردم زاهدان در ورزشگاه امام علی (ع) اظهار کرد: سلام بر مردمی که از مرزهای کشور در این منطقه پاسداری و با تمام وجود ایستادگی می کنند.
وی افزود: این ابراز مودت شما نسبت به من بسیار است من خودم را مدافع حقوق مردم و خدمتگذار شما می‌بینم که توفقی پیدا کنم گره از مشکلات همیشه در صحنه مردم صبور و غیرتمند کشور بردارم.
رئیسی بیان کرد: امیدواریم با همت شما مردم بتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم مشکلات مردمی که در گوشه و کنار این کشور با فقر و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در این استان ذخایر و منابع ارزشمند خدادادی،  نیروی انسانی جوان و خلاق داریم و در این استان با برنامه ریزی می‌شود تمام مشکلات را بر طرف کرد.
وی گفت: دولتمردان باید درباره کارهای خود گزارش دهند اما اگر پرونده خالی بود و مردم دیدند مشکلات آنها پایان نیافته و بیشتر شده است چطور انتظار دارند که مردم دوباره به آنها رای بدهند؟ ضرورت ایجاب می‌کند که ما کشور را بیش از این چهار سال معطل نگذاریم.
رئیسی ادامه داد: ما نماد خود را کارت ملی گذاشتیم تا هیچ خط کشی میان هیچ قوم و زبان و جناح خاصی نیست و همه ظرفیت‌های کشور پای کار اداره کشور خواهند بود، قوم‌گرایی و حزب‌گرایی کشور ما را به اینجا کشانده و مشکلات محصول همین تفکر است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خدا می‌داند که به هیچ وجه هوا و هوس ریاست جمهوری و این شغل را ندارم اما از روزی که به آستان قدس رفتم شاهد اشک چشم زنان و مردانی بودم که از فقر و بیکاری به امام رضا(ع) پناه آورده‌اند، با این وضعیتی که دولت دارد کار می‌کند، مشکلات کشور حل نخواهد شد، آیا سرنوشت مختوم کشور این است که شرایط فساد و بیکاری را تحمل کند؟ ما می‌گوییم می‌توانیم شرایط را تغییر دهیم.
در یک حرکت جهادی حتما باید یک میلیون شغل سالیانه ایجاد کرد
وی افزود: اگر قاچاق کالا در کشور نصف شود به ازای هر ۱۰ میلیارد دلار یک میلیون شغل ایجاد می‌شود، قانون برنامه توسعه می‌گوید باید شغل میلیونی در کشور تولید شود ولی با روشی که دولت دنبال می‌کند، ۱۰ سال طول می‌کشد تا برای بیکاران فعلی شغل ایجاد شود، ما می‌گوییم در یک حرکت جهادی حتما باید یک میلیون شغل سالیانه ایجاد کرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: هنوز بخشی از مسکن مهر را به مردم نداده‌اند؛ چرا مردم باید ۴ سال صبر کنند تا مسکن را به آنها بدهند، دولت در برابر کسی که فقط ۴۵ هزار تومان یارانه می‌گیرد مسئولیت دارد و دهک‌های پایین حتما باید دریافتی یارانه‌شان افزایش پیدا کند؛ چرا برخی آقایان می‌گویند، نمی‌شود.
رئیسی گفت: می‌گویند می‌خواهند در خیابان‌ها دیوار بکشند؛ چرا عقل مردم را دست کم می‌گیرید، چرا اینقدر از حضور یک کاندیدایی در صحنه عصبانی هستید و پرخاشگری می‌کنید؛ این را همه احساس می‌کنند، شما از دست کارگرانی عصبانی هستید که به شما اعتراض می‌کنند یا فقرایی که از شما انتقاد دارند، مردم امروز می‌گویند یک اختلاس کم  شود مسکن مهر حل میشود و مردم سوال دارند.
وی تصریح کرد: ما دردمان می‌آید که کسی با مردم اینطوری حرف بزند و این چه کاری است که شما می‌خواهید مردم را با این حرف‌ها بترسانید، نباید اینطوری با عقول مردم برخورد کرد و این توهین به مردم است؛ به حای این عصبانیت بگویید چقدر شغل تولید کرده‌اید.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: سعی کردم از روز اولی که به عنوان خدمتگزار پا به عرصه گذاشتم سپر بلای مردم باشم، مردم را از رقیب نترسانید؛ آن چیزی که خطرناک است دست اندازی به بیت‌المال و نگاه به بیگانگان است؛ باید از بیکاری جوانان ترسید و نگرانی در دل ما ایجاد کرد.
رئیسی افزود: ما معتقدیم فقر مطلق با همین بنیان‌های اقتصادی قابل حل بوده و بسترهای فساد زا در کشور قابل اصلاح است، آنچه فکر می‌کنیم با توجه به ظرفیت استان باید انجام شود سرمایه‌گذاری در مرکبات با صنایع تبدیلی و بسته‌بندی‌های درست است، ما نفت خام را نباید به دیگران بدهیم بلکه باید آن‌را تبدیل کنیم و کشور ثروتمندی باشیم.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸
کد مطلب: 424149
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *