۰
رئیسی در دیدار با علما و فرهیختگان سیستان و بلوچستان:

فقر مطلق و بیکاری مردم را رنج می‌دهد/ شرایط امروز محصول بی‌تدبیری است/ می‌توانیم با تغییر شرایط به‌نفع مردم جامعه را نجات دهیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط معیشتی، فقر مطلق و بیکاری مردم را رنج می‌دهد و خانواده‌ای نیست که حداقل یک نفر بیکار در آن وجود نداشته باشد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با علما، بزرگان و فرهیختگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان دیدار کرد.
وی در بخش ابتدایی سخنانش اظهار داشت: ایام و اعیاد شعبانیه را به همه بزرگان، رؤسای طوایف، فرهیختگان و علماء از هر منطقه، اقلیم و خطه که ملجع و پناه مردم هستند، تبریک عرض می‌کنم. انشاءالله خداوند به برکت مولود نیمه‌ شعبان حضرت حجت(عج) برکاتش را بر جمع ما و کشور، نظام و امت ما نازل فرماید.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: از ابراز محبت و احساسات حضار اعم از بزرگان، علما، برادران اهل‌سنت و تشیع از اقلیم‌های گوناگون، گویش‌های مختلف کمال سپاسگذاری را دارم.
وی افزود:‌ امروز ما در خطه‌ای از کشور هستیم که مرزبانان این کشور اجازه ندادند با گذشت ایام یک وجب از خاک میهن مورد طمع قرار گیرد و با تمام مشکلات مادی و کمبودها؛ با دلی شاد، صمیمیت، وحدت و انسجام جلوه‌ای از زندگی وحدت‌بخش را در برابر دیدگاه دشمن به تصویر کشیدند.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه ما ذخایر و منابع بسیاری کشور داریم، گفت: از ثروت‌های ملی، نیروی انسانی متراکم و فرهیختگان کشور چیزی کم نداریم اما شرایط معیشتی، فقر مطلق و بیکاری مردم را رنج می‌دهد و خانواده‌ای نیست که حداقل یک نفر بیکار در آن وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه همه مردم ایران به‌ویژه مردم سیستان و بلوچستان اهل کار، مجاهدت و تلاش هستند اما فضای کسب و کار مهیا نیست، اظهار داشت: باید در برخی درآمدها تجدیدنظر شود.‌
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه یک خانواده ایرانی تنها به درآمد یارانه وابسته است در حالی که بسیاری از این خانواده‌ها نمی‌توانند با این یارانه زندگی کنند، تاکید کرد: این وضعیت قابل تغییر است به شرط اینکه تبعیض وجود نداشته باشد.
حجت‌الاسلام رئیسی وضعیت شرایط امروز را حاصول بی‌تدبیری دانست و ادامه داد: این شرایط با یک مدیریتِ قاطع انقلابی و استفاده درست از منابع و ذخایر و مدیریت آب، خاک و انرژی می‌تواند دگرگون شود.
وی با بیان اینکه دولت باید نسبت به تصمیماتی که گرفته و چه میزان تحقق یافته به مردم گزارش دهد، خاطرنشان کرد: مردم امروز نگران شرایط کشور هستند.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه نباید مردم را ترساند، اضافه کرد: با توجه به اینکه مشکلات مردم باقی مانده و نسبت به 4 سال گذشته بیشتر شده، آقایان چگونه انتظار دارند ملت ایران دوباره همین راه را انتخاب کنند؟
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه بحث من تبلیغات انتخاباتی نیست، تاکید کرد: نباید کشور را بیش از این معطل بگذاریم.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه بیگانه کدام مشکل از ملت‌ها را حل کرده است؟ تصریح کرد: در بین مردم شیعه و سنی نمادمان را "کارت شناسایی" قرار دادیم تا تبعیض‌ و بحث شیعه و سنی و اقوام مختلف مطرح نباشد.
وی با بیان اینکه مدیریت کشور فرامذهبی و فراقومی باید باشد، ادامه داد: قبیله‌گرایی، قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی کشور را به این روز رسانده است.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: امنیت کشور مرهون خون شهداست و آن‌که سایه جنگ را از کشور برداشته حضور ملت در صحنه بوده است و ‌دشمن هر زمان احساس کند ضعیف شده‌ایم همان ساعت به کشور ضربه خواهد زد.
حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید براینکه خدا می‌داند برای هوا و هوس شوق حضور در انتخابات را ندارم، خاطرنشان کرد: برای من دلچسب‌ترین شغل، خادمی امام رضا(ع) است اما از آن روز که به آستان قدس رضوی رفتم، شاهدِ اشک مادران و فرزندانی بوده‌ام که یا تقاضای شغل و کار داشتند یا از فقر به امام رضا(ع) پناه آورده بودند. 
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: با وضعیت این دولت، مشکلات کشور حل نخواهد شد بلکه با "کار انقلابی و مدیریت جهادی" می‌توانیم با تغییر شرایط به‌نفع مردم، جامعه را نجات دهیم.‌
انتهای پیام/ 
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب: 424148
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *