۰
حادثه در جنوب سیستان و بلوچستان:

کنده شدن کابل برق در کمب چابهار دو دانش آموز کلاس اولی را راهی بیمارستان کرد

کنده شدن کابل برق در کمب چابهار دو دانش آموز کلاس اولی را بعد از برق گرفتگی راهی بیمارستان کرد، نبود شبڪه برق رسانی استاندارد به دلیل تعیین تکلیف نشدن زمین های این منطقه توسط راه و شهرسازی چابهار در این منطقه حاشیه ای از شهر چابهار حادثه آفرید.
ص
ص
به گزارش چهاربهاران، بر اثر ڪنده شدن ڪابل برق یڪی از منازل  دختر بچه هفت ساله ودانش اموز ڪلاس اول بنام م.حسین بر ڪه در پیاده رو در حال رفتن به منزل بودند دچار حادثه می شوند.
افتادن ڪابل برق و برخورد با آنها باعث برق گرفتگی  و سوختگی شان می شود ڪه بعلت شدت و ڪثرت جراحات  سوختگی راهی بیمارستان می شوند.
 پس از انجام اقدامات اولیه در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چابهار جهت تڪمیل و  اقدامات ثانویه درمانی به بیمارستان زاهدان اعزام می شوند.

گفتنی است ڪه روستای ڪمب در یڪ ڪیلومتری شهر چابهار قرار گرفته و سالهاست نبود سیستم برق رسانی مناسب واستاندارد و انحام سیم ڪشی  و انشعابات غیر مجاز در این منطقه حوادث اینچنینی را حادث می شود بطوریکه اداره راه و شهرسازی اقدامات باید اقدامات سریعتری در خصوص تعیین تکلیف این زمین ها انجام شود تا اداره برق بتواند با مجوز، سیم کشی استاندارد و خدمات رسانی انجام دهد.
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 424144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *