۰
در افتتاحیه ستاد رییسی در چابهار عنوان شد:

دولت کار وکرامت بخاطرعوامی آمده که در سختی و تورم زندگی می کنند

کودکان که کار میکنند و پدرانی که بدنبال کارند هم اکنون عده کمی از کشور در وضع اقتصادی مثبت جولان می دهند و عوام کشور در سختی و تورم زندگی می کنند.
شش
شش
به گزارش چهاربهاران، ​دکتر عبدالغفور بادپا در افتتاحیه ستاد حجت الاسلام رییسی در چابهار که با حضور عبدالغفور ایرانژاد برگزار شد، گفت:کسانی که در این مکان حاضرند برای تغییر وضع معیشتی موجود کشور حاضر شده اند و دولتی را حمایت می کنند که شعار کار و کرامت مقام معظم رهبری را برای خود گذاشته است.
رئیس ستاد حجت الاسلام  رئیسس تصریح کرد:افزود: اینجا برای حمایت دولتی جمع شده ایم که قصد تغییر زندگی مردم از رکود و فقر به رفاه مورد نیاز را دارد.
بادپا خاطرنشان کرد: مردم ما که در اینجا جمع شده اند میخواهند دولت کار و کرامت را به کرسی مسؤلیت کشور بنشانند.   حجت الاسلام منادی گفت: آقای رئیسی مثل دولت کنونی چشمش به دست آمریکا و اسرائیل نیست.
منادی افزود: روحانی در کشور ما رئیس جمهور است حرف از داعش میزند و این دولت باید برود ما روحانی را در راستای اهداف انقلاب نمی بینیم. حجت الاسلام اضافه کرد: رئیس جمهوری که می گوید چرا موشک های ما رویش نوشته مرگ بر اسرائیل باید برود و با توجه به اهدافمان دور هم جمع شدیم تا از دولت کار و کرامت بخواهیم به کمک مردم کوچکترین گرفتاری در مملکت نباشد. منادی تصریح کرد: ما باید جهادی کار کنیم هر فردی از شما یک ستاد است و باید با تمام توان مردم را آگاه کند.
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب: 424139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *