۰
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار مطرح کرد:

احداث شهرک صنعتی مشترک ایران و هند در چابهار

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: توافق بین منطقه آزاد چابهار و شورای ایران و هند (وابسته به اتاق بازرگانی) جهت احداث یک شهرک صنعتی مشترک بین دو کشور نهایی شده است.
11
11
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی در بازدید خبرنگاران هندی از منطقه آزاد چابهار با اشاره به مناسبات بین ایران و هند افزود: نگاه ما در خصوص همکاری های مشترک بین ایران و هند در چابهار صرفاً محدود به بندر نیست.
وی ادامه داد: ما اعتقاد به توسعه روابط بخش خصوصی بین ایران و هند را برای حضور در بازارهای منطقه ای داریم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.
کردی افزود: 24 شرکت هندی در چابهار توسط بخش خصوصی در زمینه های تجارت، صنایع و پتروشیمی به ثبت رسیده اند که در مرحله پیگیری کارهای اداری از جمله مجوزهای زیست محیطی و جانمایی زمین هستند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی تلاش ها برای ایجاد اشتغال و رونق سرمایه گذاری در این منطقه انجام می شود تا بتوانیم برای حل مشکلات بیکاری گام های مثبتی برداریم.
کردی تصریح کرد: شهرک پتروشیمی، کارخانه فولاد مکران و دیگر صنایع ایجادی در منطقه آزاد چابهار نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارند و بزودی تحول عظیمی در حوزه اشتغال بوجود خواهد آمد.
وی اظهار کرد: با هدف تسهیل و حذف بروکراسی اداری ثبت هرگونه شرکت برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی، تجاری و گردشگری در 2 روز کاری در منطقه آزاد چابهار انجام می شود.

انتهای پیام
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 424136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *