۰
مسئول بسیج دانشکده حقوق دانشگاه آزاد مشهد:

مسئول ستاد جوانان روحانی در خراسان‌رضوی حاضر به مناظره نشد

مسئول بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد مشهد از عدم حضور مسئول ستاد جوانان و دانشجویی حجت الاسلام روحانی در مناظره امروز دانشگاه آزاد مشهد خبر داد.
س
س
به گزارش چهاربهاران، امیر عامری اظهار داشت: بسیج طبق رسالت خود برای ایجاد فضای عادلانه جهت انتخاب نامزد اصلح و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی مناظره‌ای را برای امروز میان مسئول ستاد جوانان حجت‌الاسلام روحانی و حجت‌الاسلام رئیسی در نظر گرفته بودیم.
وی گفت: طرفین دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد را قبول کرده بودند و قرار بود جلسه امروز برگزار شود؛ اما یکباره بدون هیچ هماهنگی و تماس از طرف ستاد آقای روحانی به صورت یک بیانیه غیراخلاقی اعلام شد در مناظره شرکت نمی‌کنند و سپس تماس گرفتیم و علت را جویا شدیم.
مسئول بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد مشهد ادامه داد: این ذهنیت اکنون برای دانشجویان ایجاد شده که نمایندگان ستاد آقای روحانی حاضر نیستند در مناظره‌ها شرکت کنند، حتی تماس نگرفتند و هماهنگی هم نکردند.
عامری گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برپایی این مناظره از یک هفته قبل فراهم شده بود اما پس از کنسل شدن یکطرفه موضوع، مسئول ستاد جوانان و دانشجویی حجت‌الاسلام روحانی در خراسان رضوی بارها تماس ما را بی پاسخ گذاشتند.
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 424127
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *