۰
رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان:

حجت‌الاسلام رئیسی سه‌شنبه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.
ک
ک
به گزارش چهاربهاران، دادخدا خدایار اظهار داشت: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه‌شنبه 19 اردیبهشت به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند و دیدار مردمی وی در زاهدان انجام می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان سیستان و بلوچستان افزود: طبق برنامه‌ریزی اولیه انجام شده قرار است ایشان پس از نماز مغرب و عشاء در جمع مردم استان در زاهدان سخنرانی کند که مکان دقیق این دیدار عمومی متعاقباً اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا پس از مشخص شدن مدت حضور ایشان در استان توسط ستاد مرکزی، برنامه‌ریزی دقیق سفر را انجام دهیم و از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنیم.
خدایار گفت: دیدار با علما، ریش‌سفیدان و بزرگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، دیدار با دانشجویان و حضور در یکی از شهرستان‌های منطقه سیستان و منطقه بلوچستان از جمله برنامه‌هایی است که برای سفر آقای رئیسی به استان در نظر داریم اما تحقق این برنامه‌ها بستگی به مدت زمان حضور ایشان در استان دارد و هنوز قطعی نشده است.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پیش از این قرار بود حجت‌الاسلام رئیسی در نخستین سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان سفر کنند چرا که ایشان توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارند اما با وجود اعلام این سفر، به دلیل مدت کوتاه در نظر گرفته شده جهت حضور ایشان در استان و عدم امکان برنامه‌ریزی دیدارهای مختلف، این دیدار به هفته جاری موکول شد.
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 424123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *