۰
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد:

احتمال ایجاد خسارت ناشی از وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان از احتمال ایجاد خسارت ناشی از وزش باد شدید لحظه‌ای و رعد و برق در استان با توجه به ماهیت ناپایداری‌های بهاری خبر داد.
ث
ث
به گزارش چهاربهاران، علی ملاشاهی اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضعیت جوی استان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد آسمان استان در ساعات آینده قسمتی ابری است و در بعد از ظهر و شب رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: امروز و فردا در نیمه شمالی و ارتفاعات شرقی استان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: بنابراین با توجه به ماهیت ناپایداری‌های بهاری، احتمال ایجاد خسارت ناشی از وزش باد شدید لحظه‌ای و رعد و برق در استان وجود دارد. ازنظر دمایی، گرمای هوا تا پایان هفته در سطح استان تداوم دارد و تغییرات دمایی نیز در این مدت ناچیز است. در این مدت بر روی دریا به ویژه در نواحی شرقی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و دریا  تا سه‌شنبه مواج است.
در 24 ساعت گذشته زاهدان با کمینه دمای هوای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین و راسک با بیشینه دمای هوای 44 درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان بوده‌اند.
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 424122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *