۰
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار

پلیس در انتخابات با بی طرفی محوریت اصلی تامین امنیت را بر عهده دارد

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار گفت: طبق قانون تأمين امنيت انتخابات از وظايف مهم پليس بشمار مي رود و پليس بنا به وظايف قانوني خود در راستای تامین نظم و امنيت و تامين آسايش مردم اقدامات گسترده اي را پيش بيني و در حال اجرا دارد.
21
21
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم در کمیسیون عملیات انتخابات اظهار کرد: طبق قانون تأمين امنيت انتخابات از وظايف مهم پليس بشمار مي رود و پليس بنا به وظايف قانوني خود در راستای تامین نظم و امنيت و تامين آسايش مردم اقدامات گسترده اي را پيش بيني و در حال اجرا دارد.
وی با توجه به اینکه حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه شرعی است ادامه داد: پليس شهرستان چابهار با آمادگي کامل و با به كارگيري تمامي امکانات و تجهیزات در راستای تامین امنیت انتخابات برای حضور حداکثری شهروندان تلاش می کند.
این مقام انتظامی با اشاره به اين كه پلیس از تمامي ظرفيت ها و توانمندي هاي خود و استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری، همکاری بسیج و سپاه شهرستان در تامین امنیت انتخابات استفاده خواهد کرد تصریح کرد: اقدامات امنيتي، اطلاعاتي و انتظامي قبل، حين و بعد از انتخابات و برنامه ريزي مناسب و توجه به وظايف ذاتي و دستورالعمل ها در انتخابات، در اجراي موفق اين مأموريت بزرگ نقش بسزايي دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در پایان ضمن تاکید بر آموزش کارکنان در راستای انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه براي پليس در تامين نظم و امنيت اين حماسه با شكوه اهميت دارد اين است كه با انجام وظيفه خود پاسدار ارزش ها و اصول انقلاب اسلامي باشد و بار ديگر ثابت كند كه خدمتگزار مردم و سرباز ولايت فقيه است.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 424112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *