۰
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار در مراسم روز جهانی کار وکارگر

نیاز صنایع بزرگ منطقه آزاد چابهار به نیروهای توانمند و ماهر

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار گفت: اهمیت و نقش کارگر در جامعه به قدری است که به طور مرتب باید با برنامه ریزی و اقدام جدی در ابعاد مختلف زندگی و کار یک کارگر صورت پذیرد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی در مراسم روز جهانی کاروکارگرکه با حضور معاونین، مدیران، کارکنان و کارگران شاغل در سازمان در محل سالن اجتماعات رسالت برگزار شد با تسلیت حادثه دلخراش معدن ذغال سنگ آزاد شهر گلستان که منجر به درگذشت جمعی از کارگران زحمتکش شد، اظهار کرد: اثرگذاری و بهره وری هر واحد به کیفیت نیروی انسانی الزاما تخصص و دانش فنی وابسته نیست بلکه بخش عمده ای از کیفیت نیروی انسانی به روح و روان و انگیزه یک نیرو که در آنجا فعال است ، بستگی دارد .
وی افزود: هدف گذاری صنایع بزرگی در منطقه آزاد چابهار مانند پتروشیمی، فولاد ، صنایع کوچکی که در حال توسعه هستند و همچنین شهرک تخصصی معنی و مفهوم پیدا نخواهند کرد مگر اینکه ما نیروی توانمند و ماهری را برای بهره گیری ، استفاده و پویا کردن این فضا داشته باشیم .
وی بیان کرد: هر قدر صنایع به سمت ماشینی و صنعتی شدن پیش بروند ، نیروی انسانی قابل حذف کردن نیست.
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: موضوعاتی که در ایام هفته کار و کارگر باید برنامه ریزی ونهادینه شود ، برنامه ریزی برای یک دوره یک ساله برای ارتقاء کیفیت و بهبود رویه و توان نیروهای موجود در محیط های کاراست .
وی افزود: اگر به دنبال این هستیم تا چابهار نقش و ماموریت اساسی در تولید و اشتغال که مقام معظم رهبری امسال را مزین کردند به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال برای گفتن داشته باشد ،  باید بر توان و انگیزه این قشرزحمت کش متمرکز شویم .
کردی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم در فضایی که پیش رو است ، مدیریت کار و نیروی کار بخش عمده و مهم اش حفاظت از نیروی انسانی است که در این راستا راه اندازی واحد HSE و مراقبت و سلامتی نیروی کار و بهبود و مراقبت سلامت محیط کار را در دستور کار داریم و در برنامه ای مشخص در ارتباط با مباحث ایمنی کار ظرف مدت زمانی کوتاه عملیاتی خواهد شد .
شایان ذکر است در این مراسم به پاس و قدردانی از تلاش و زحمات کارگران شاغل در سازمان و شرکت های تابعه هدایایی ، اهداء گردید .
 
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 424104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *