۰
یادداشت/محمد جواد صادقی

پازل های انتخاباتی در زاهدان

هواپیمای اصلاح طلبان در فرودگاه شهید طالقانی زاهدان به زمین نشست.
سس
سس
به گزارش چهاربهاران، اوایل هفته بعد از چند روز وقفه هواپیمای اصلاح طلبان استان سیستان و بلوچستان با کادر پرواز و سرنشینان درفرودگاه شهیدطالقانی زاهدان به زمین نشست. البته قبل از این برج مراقبت احتمال برخورد آن را به کوههای پدگی زاهدان داده بود.
سه خلبان و کمک خلبان مجرب که همگی یا فارغ التحصیل و یا دانشجوی ترم اول دانشگاه علوم و فنون هوایی بهارستان تهران هستند کار ناوبری و هدایت آن را به عهده دارند . کاپیتانان "ک" ، "پ.ف" و "س.الف" از جمله خلبانان این هواپیمای توپولف روسی هستند.
در پرواز امروز کاپیتان "ک" کار لندینگ و تک آف را به عهده داشت و کاپیتان "س.الف" از خلبانانی است که قبلا کار هدایت هواپیمای قالیباف ایرلاین را به عهده داشته و کاپیتان "پ.ف"  نیز خلبانی است که در دوره پروازی قبل باوجود داشتن کارت پرواز با هشدار برج مراقبت زاهدان به علت مساعد نبودن شرایط جوی سوار بر هواپیما نشد ولی در این دوره پروازی لابد اجازه سوار شدن را ازبرج مراقبت زاهدان گرفته است.
اما نکته قابل تامل اینکه چرا اصلاح طلبان سینه چاک مانند حضرت "ص.الف" ، مولانا "ش.ح.ب" ، حاج "ب ۹خط" ، حاج "ر. ر" ، مولانا سترام ، سردار "ح.ب" ، بانو "س. خ "، حضرت "ی.ک" و دیگر مقربان درگاه اصلاحات جز سرنشینان این پرنده ی آهنین نیستند.
البته جناب "ر .ف" از مغضوبین شورای شهر زاهدان به دنبال گرفتن کارت پرواز جهت سوارشدن به هواپیما است ولی هنوز موفق به دریافت آن نشده تا به واسطه ی این نزدیکی جز مغضوبین نباشد.
به گواه بسیاری از کارشناسان این هواپیما با این کادر پروازی نمی تواند در دالان های هوایی موج ایجاد کند و با سرنشینان بیشتری در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در فرودگاه پاستور تهران به زمین نشیند.
لطفا صندلی‌ها را به حالت اولیه برگردانید ، کمربندها را بسته نگه داشته از مصرف سیگار و استفاده از وسایل الکترونیکی پرهیز و همچنان موبایل تان را خاموش نگه دارید  به امید دیدارشما در پروازهای بعدی اصلاحات ایرلاین.
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 424101
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *