۰
فرمانده انتظامی چابهار

سارقان حرفه ای با ۸۳ میلیون تومان اموال مسروقه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: باند سه نفره سارقان حرفه ای با ۸۳ میلیون تومان اموال مسروقه منهدم شد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم اظهار کرد: در تاریخ نوزدهم فروردین ماه سال جاری، فردی میانسال با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و بیان داشت که در حالی که در یکی از خیابان های خلوت به تنهایی با خودرو خود در حال تردد بوده سرنشینان یک دستگاه پژو که جلوی وی را گرفته و پس از ضرب و شتم، وی را به مکانی دیگر منتقل می کنند و با گرفتن کارت بانکی و رمز عبور آن، مبلغ ۸۳ میلیون تومان از حساب وی برداشت کرده اند که بررسی موضوع توسط کاراگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و اقدامات تخصصی دریافتند که مبلغ برداشت شده توسط سارقان از یک مغازه طلافروشی جهت خرید طلا صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه با به دست آمدن این سر نخ، پرونده وارد مرحله ی دیگری شد، تصریح کرد: کاراگاهان پلیس با پایش های میدانی و کنترل دوربین های مدار بسته، یکی از متهمان را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در چابهار دستگیر کردند.
وی افزود: کاراگاهان پلیس در ادامه این عملیات دو متهم دیگر را نیز شناسایی کرده و در مخفیگاهشان به همراه طلاهای خریداری شده از پول های مسروقه را دستگیر کردند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 424094
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *