۰
بمناسبت روزجهانی کارگر:

130 کارگر نمونه تجلیل شدند/مرکز مشاوره شغلی  و کاریابی غیر دولتی همراهان افتتاح شد

130 کارگر نمونه در سالن ارشاد چابهار تجلیل شدند و اداره کار به همراه جمعی از مسوولین مرکز مشاوره شغلی  و کاریابی در چابهار افتتاح کرد.
11
11
به گزارش چهاربهاران،اداره کار چابهار در همایش روز جهانی کارگر بمنظور تجلیل از زحمات و تلاشهای خالصانه قشر زحمتکش  در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد‌ اسلامی برگزار گردید و از ۱۳۰ نفر کارگر نمونه و برگزیده،۶ نفراز کارفرمایان ، یک کمیته حفاظت فنی و بهداشتکار و یک نفر مسئول ایمنی برتر شهرستان تجلیل بعمل آمد همچنین تقدیرنامه و هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.
رییس اداره کار چابهار گفت: قشر زحمتکش کارگر در جامعه بعنوان بنیان اصلی سازندگی و کار محسوب می شود و همه عزیزانی که امروز در بین ما حضور دارند دارای قدر و منزلت والایی می باشند.
امیری افزود:اگر کارگران نباشند پیشرفت و توسعه در جامعه بوجود نمی آید و همه کارگران امروزه نیازمند امنیت شغلی و مزایای ویژه می باشند تا زندگی راحتتری داشته باشند.
رییس اداره کار ادامه داد:دولت باید توجه و نگاه دیگری به کارگران داشته باشد و شرایط مطلوب با مزایای حقوقی مناسب برای همه کارگران ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد:توجه به معیشت کارگر برای این قشر زحمتکش اهمیت بسزایی دارد و مردم و مسوولین می بایست به این عاملان سازندگی مزایای خقوقی و قراردادی رضایت بخش بدهند.
در پایان این مراسم مرکز مشاوره شغلی  و کاریابی غیر دولتی همراهان واقع در بلوار توحید با حضور جمعی از مسئولین  شهرستان افتتاح گردید.
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 424085
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *