۰
واکنش مولوی عبدالرحمن مولازهی به حادثه تروریستی مرزبانان میرجاوه؛

حادثه تروریستی میرجاوه بسیار ناگوار بود/ اسلام کشتن کافر را حرام می داند چه رسد به ریختن خون مسلمان

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: حمله به مرزبانان در نقطه صفر مرزی میرجاوه عمل حرام و ناجایز و عملی غیر اسلامی است.
11
11
به گزارش چهاربهاران، مولانا عبدالرحمن مولازهی در همایش دانش آموختگی طلاب حوزه علمیه منبع العلوم کوه ون اظهار کرد: حادثه ای که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد بسیار ناگوار بود که منجر به شهادت جندین نفر از مأموران امنیتی با فجیع ترین حالت شد ما این عمل را محکوم می کنیم و به خانواده شهدا و سایرین تسلیت عرض می کنیم.
وی افزود: متاسفانه امروزه آنچه که بسیار ارزان شده است خون و آبروی انسان ها می باشد. آیا سربریدن مسلمان همچون گوسفند و آن هم با ندای الله اکبر مسلمانی است؟
مولوی اهل سنت چابهار بیان کرد: قتل نا حق چنان منفور است که اگر شخصی خانه کعبه را خشت خشت تخریب کند و شخصی دیگر قطره ای از خون انسان را به نا حق می ریزد؛ منفورتر نزد خداوند کسی است که خون انسانی را ریخته است
مولوی مولازهی ادامه داد: اسلام کشتن کافر معاهد حرام می داند چه رسد ریختن خون مسلمان، چند روز شاهد کشته شدن چندین مسیحی در کلیسایی در مصر بودیم. یقینا این عمل حرام و ناجایز است و عملی غیر اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وسلم می فرمایند: مَنْ قَتَلَ مُعَاهَدًا لَمْ يَرِحْ رَائِحَةَ الْجَنَّةِ ، وَإِنَّ رِيحَهَا تُوجَدُ مِنْ مَسِيرَةِ أَرْبَعِينَ عَامًا " (بخاری) کسی که کافری که تحت امان است را بکشد بوی بهشت را احساس نمی کند.
انتهای پیام/
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 424052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *