۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

تشکیل سپاه پاسداران از معجزات انقلاب است/ احراز صلاحیت‌ها قانونمند به تبلیغ و انتقاد سالم باشد/ دست خدا در طبس کمر دشمن را شکست

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: تاسیس سپاه به فرمان امام خمینی (ره) این قوای قدرتمند که حقیقتا معجزه انقلاب است و خود یک فرهنگ است.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی با اشاره به تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به قوای مسلح باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: هر وقت دشمن در ما احساس ضعف کرد، جری شد و چنگ و دندان نشان داد، و توصیه اکید رهبری به اقتصاد مقاومتی داشتند و فرموده اند که کسانی که از دشمن میترسند، حق ندارند این ترس را به مردم نسبت دهند، نه تنها از آمریکا که از آمریکا قدرتمند تر هم ترسی نداریم.
وی ادامه داد: این مردم همان مردمی هستند که در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی از دشمن نترسیدند.
سید محمد موسوی افزود: به جوانان توصیه میکنم زندگینامه شهدای کشورمان را بخوانند که دریای شجاعت هستند.
خطیب نماز جمعه چابهار به مناسبت روز بزرگداشت سعدی روز شعر و شاعر بیان کرد: ضمن تبریک به مناسبت روز شعر و شاعری با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری که فرموده اند" شعر باید زنده باشد و نسبت به مسائل جاری و نیازهای کشور موضع داشته باشد".
حجت السلام موسوی با توجه به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاسیس سپاه به فرمان امام خمینی (ره) این قوای قدرتمند که حقیقتا معجزه انقلاب است و خود یک فرهنگ است و مجری فرمان وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ باید دشمن از ما به بترسد. آن چنان قوی باشید که دشمن جرأت حمله به خود ندهد.
وی افزود: این القای غلط که ما میخواهیم ایران هراسی را کم کنیم، و اسلام هراسی را از بین ببریم غلط و اشتباه است، قرآن به ما دستور میدهد که قوای خود را جمع کنید و خود را نیرومند سازید تا دشمن از شما بترسد.
وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما گاهی برای رییس جمهور فرانسه برای کشته شدن چند نفر عرض تسلیت داریم، اما برای قتل عام شدن کودکان یمن و سوریه خفه خون میگیریم، سکوت میکنیم.
خطیب نمازجمعه چابهار بیان کرد: شکر خدا بر نعمت سپاه، فراموش نمی کنیم بد عهدی شرکت های خارجی که  دست ما را خالی میگذاشتند، اما سپاه با تمام توان وارد عرصه می شد و موجبات پویا شدن اقتصاد را در سایه تحریم ظالمانه فراهم می آورد.
حجت السلام والمسلمین موسوی با اشاره به واقعه طبس گفت: شما با خدا باشید، جایی خدا با دست شما دشمن را شکست مییدهد، و گاهی به دست خدا (قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلاَّ إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ نَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِكُمْ أَن یُصِیبَكُمُ اللّهُ...)
وی با اشاره به مسئله انتخابات خاطرنشان کرد: طبق دستور مقام عظمای باید پرشور و در سلامت اجرا شود. و کسانی که توسط شورای محترم نگهبان احراض صلاحیت شدند قانونی تبلیغ کنند، واز تخریب دیگران بپرهیزند و انتقاد سالم کنندو  از مسیر انصاف خارج نشوند. و قانون را احترام کنند، و ملاک رأی مردم است و همه رأی مردم را بپذیریم، امیدواریم رأی مردم، رئیس جمهوری را قرار بده که مطیع رهبر و دلسوز مردم و حافظ این انقلاب باشد.
انتهای پیام/
جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 424006
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *