۰
گزارش چهاربهاران از رهاوردهای تبلیغاتی تا زیست محیطی رئیس حفاظت محیط زیست کشور:

سفرهای متعدد و بدون تحقق وعده ها، ماحصل سفر ابتکار به چابهار/ دیدار از گاندو تنها برنامه رئیس محیط زیست کشور

رییس سازمان محیط زیست کشور برای دومین بار به شهرستان چابهارسفر کرد، معصومه ابتکار ضمن شرکت در نشست کارگروه های تخصصی محیط زیست سیستان وبلوچستان در فرمانداری چابهار، سایت نگهداری تمساح پوزه کوتاه ایرانی (گاندو) افتتاح کرد.
11
11
به گزارش چهاربهاران، ظاهر سازی و شعار زدگی از آفات اجتماعی ما ایرانیان است که بالطبع گریبانگیر مسئولین نیز می شود، انتظار می رود در عالی ترین سطوح مدیریتی اجرایی کشور این عادات اجتماعی ما که از آسیبهای مهم در مقابل پیشرفت ماست زدوده شود و لایه های اجتماعی پایین تر ما به تبع عملکرد مدیران از این آسیب به دور بمانند.
افتتاح و آغاز طرح ها از ابتدایی ترین کار برای مدیران ماست آنهم اگر بدون در نظر گرفتن بودجه و سایر نیازمندیهای احتمالی آن به صورت نظام مند باشیم، همانطور که شاهد هستیم نمونه بارز و خروجی اینگونه طرح ها انباشته شدن طرح های نیمه تمام در سطوح مختلف در کشور است.
به گفته روابط عمومی منطقه آزاد چابهار؛ هدف از این سفر بازدید طرح های صنعتی و تولیدی و پروژه‌های در دست اجرای و احداث است.
دیدار و افتتاح از سایت گاندو از جمله برنامه های رییس سازمان محیط زیست کشور از چابهار بود ولی هیچ گونه بحث و صحبتی از عوامل زیست محیطی و دریایی حاصل از طرح بزرگ پتروشیمی مکران به میان نیامد
دغدغه ای که بسیاری از ساکنین چابهار از ابتدای بحث افتتاح پتروشیمی در سر داشتند و گاه و بیگاه در رسانه ها به آن می پرداختند ولی در این سفر نه مطالبه گردید و نه به آن پرداخته شد.
حال باید گفت سفر های متعدد رئیس جمهوری و وزرا و معاونین ریاست جمهوری قبل از انتخابات و افتتاح طرح و پروژه های نیمه تمام و بدون مشخص شدن ردیف بودجه و اعتبار و سایر برنامه ریزیهای مهم در همه ابعاد چه دست آوردی جز تبلیغات انتخاباتی پیش رو می تواند داشته باشد.
انتهای پیام/
 
 
 
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 423996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *