۰

افزایش گردشگر و کاهش هزینه‌های سفر به منطقه آزاد چابهار با توسعه زیرساخت‌های گردشگری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار گفت: افزایش گردشگر و کاهش هزینه‌های سفر به منطقه آزاد چابهار با توسعه زیرساختهای گردشگری امکان‌پذیر است و بخش خصوصی باید در ارائه خدمات پیشگام و سازمان منطقه آزاد چابهار نقش حمایتی خود را در این راستا توسعه خواهد داد.
44
44
به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی در جلسه ای مشترک که با حضور جمعی از مدیران آژانس‌های گردشگری فعال در کشور و فعالین بخش گردشگری چابهار برگزار شد اظهار کرد: تکمیل زنجیره خدمات مسافرتی مانند آژانس، هتل و مراکز تفریحی و خرید تنها راه کاهش هزینه خواهد بود و این مهم با همکاری، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی با یکدیگر تحقق خواهد یافت.
وی افزود: هزینه‌های سفر و مقیاس اقتصادی دو مؤلفه مهم در صنعت گردشگری هستند و زمانی این دو مؤلفه در چابهار صرفه اقتصادی پیدا می‌کند که شرکت‌های گردشگری فعال در بازار چابهار با یکدیگر همکاری کرده و به هم خدمات دهند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه در نوروز 96 روزانه 50 تا 70 نفر در قالب تورهای چابهار گردی از تهران به چابهار آمده‌اند تصریح کرد: این گردشگران در قالب تورهای سه‌روزه از 200 جاذبه چابهار و اطراف آن بازدید کرده‌اند.
وی بیان کرد: با توجه به جاذبه‌های توریستی بی‌نظیر موجود در چابهار بایستی فعالین گردشگری تصویر مناسبی جهت پایداری و ترغیب سفر را فراهم نمایند.
مدیرعامل شرکت سفرهای علاءالدین و سرپرست هیئت توریستی به چابهار در این نشست گفت: چابهار به دلیل برخورداری سواحل زیبا و ماسه طلایی، بافت روستایی و غذاهای محلی یکی از بهترین نقاط کشور درزمینهٔ تور گردانی است که بخش خصوصی با ورود به این عرصه درزمینهٔ جذب گردشگر می‌تواند فعال و تأثیرگذارتر باشد.
امیرحسین جعفری افزود: هدف اصلی سفر این هیئت توریستی به چابهار بازدید نزدیک از پتانسیل‌های این منطقه است تا آنچه را که لمس و حس نموده‌اند، برای مسافران، شبکه‌های فروش و تور گردان‌های خود بازگو نمایند.
مدیر شرکت گردشگری آرش کمانگیر فعال درزمینهٔ جذب گردشگر از ایتالیا به ایران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه چابهار دارای جاذبه‌های بکر گردشگری و توریستی است افزود: در آینده‌ای نزدیک تور چابهار گردی متشکل از گردشگران اروپایی انجام خواهد شد.
 
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 423985
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *