۰
روند رو به رشد سرمایه گذاری در چابهار:

چابهار مساعدترین مکان برای سرمایه گذاران

چابهار به دلیل شرایط ویژه و سالیانه با رشد 25 درصدی سرمایه گذاری مساعدترین مکان برای سرمایه گذاران داخلی وخارجی می باشد.
112
112
 
به گزارش چهاربهاران، افزایش شرکت ها در منطقه آزاد چابهار به گفته مدیرعامل منطقه آزاد چابهار دارای سرعت 25 درصدی در سال است به طوریکه علاوه بر بازدهی ویژه برای سرمایه گذار باعث پیشرفت اقتصادی در منطقه شده است.
 
درحال حاضر چابهار در حال تبدیل شدن به قطب اقتصادی منطقه می باشد به این دلیل که دارای شرایط بسیار مطلوب است که درذیل به آنها اشاره خواهد شد.
 
دو عامل مهم که سرمایه گذاران را در منطقه آزاد چابهار به خود جذب کرده است گردشگری و ذخیره مالی سرمایه گذار می باشد ، در زمینه گردشگری چابهار مساعد ترین آب و هوا را در کل کشور و منطقه داراست به نحویکه چهار فصل بهار گونه را به خود اختصاص داده است و سرما را در این خطه از جنوب کشور به ندرت مشاهده می کنیم.
 
بحث دیگر دریای زیبای چابهار می باشد که هر دفعه گردش ساحلی روح و روان تازه ای به انسان می دهد و تفریح خوبی برای انسان می باشد و مکان های خرید به همراه زیبایی های منطقه آزاد چابهار زمینه گردشگری خوبی برای همه بوجود می آورد.
 
در زمینه ذخیره مالی سرمایه گذار می توان به دریا که تنها بندر اقیانوسی کشور و با بیش از پنج کشور در زمینه تجارت در ارتباط است اشاره کرد وزمینه صادرات شرکت های منطقه آزاد چابهار به کشورهای همجوار را مساعد میکند توجه داشت و با افتتاح فاز اول بندر شهید بهشتی در چند روز آینده این مسیر هموارتر خواهد شد.
 
ایجاد شرکت در منطقه آزاد چابهار و ندادن مالیات بعلت منطقه آزاد بودن از موارد انتخابی دیگر سرمایه گذاران در این منطقه است که سودآوری مطلوبی برایشان دارد لذا با راه افتادن فرودگاه و خط هوای مخصوص چابهار زمینه صادرات کالا در کنار راه دریایی هموارتر خواهد شد و سوددهی فراوانی برای سرمایه گذاران خواهد داشت. 
 
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 423960
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *