۰
سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان:

قاچاقچی دام سنگین محکوم به جزای نقدی ۲۳ میلیارد ریال شد

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: فردی در شهرستان چابهار اقدام به ورود تعداد 3757 رأس دام سنگین قاچاق کرد و به جزای نقدی محکوم شد.
14
14
به گزارش چهاربهاران، محمد حسین اشرفی اظهار کرد: با تحقیقات و بررسی های اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص گردید که فردی در شهرستان چابهار اقدام به ورود تعداد 3757 رأس دام سنگین قاچاق کرده که دام ها نیز اتلاف یا هدر رفته است در همین راستا و با شکایت گمرک پرونده جهت رسیدگی قانونی در تعزیرات حکومتی چابهار تشکیل شد.
وی افزود: در بررسی های بعدی توسط شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی چابهار مشخص شد هیچگونه ثبت سفارش و تشریفات قرنطینه ای جهت صدور گواهی بهداشتی واردات دام صورت نگرفته است و حقوق و عوارض گمرکی نیز پرداخت نشده و متهم نیز از عوامل فعال در زمینه خرید و فروش دام بصورت عمده است.
اشرفی بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده با توجه به اظهارات متهم ، مستندات موجود در پرونده و بررسی های صورت گرفته تخلف را وارد دانسته و متخلف را از حیث قاچاق و اتلاف 3757 رأس دام به پرداخت 23 میلیارد و 322 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
انتهای پیام/
شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 423945
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *