۰
عید نوروز و زباله گردهای چابهار سرگردان و بی هدف در زندگی:

زباله گردهای چابهار با بی توجهی استاندار و فرمانداران قبلی چابهار و مسوولین سرگردانند

زباله گردهای چابهار با بی توجهی استاندار و فرمانداران قبلی چابهار و مسوولین سرگردانند که تبعات دنیوی و اخروی در پی دارد.
7
7
 
 
 
به گزارش چهاربهاران، زباله گردی که چند سالیست در شهرهای مختلف استان و چابهار به دلیل فقرو اعتیاد و عدم رسیدگی مسئولین و عدم پیگیری مردم از مسؤلین نسبت به این موضوع رواج پیدا کرده، معضل اجتماعی حادی شده است.
 
 
 
ممکن است با عبور از کنارشان به حالشان احساس دلسوزی داشته باشیم ولی این دلسوزی بدردشان نمیخورد، آنها هم راضی نیستند که مانند حشرات با زباله ها سروکار داشته باشند و برای هزینه مواد مخدر صنعتی خود مشغول به جمع آوری کارتن و مواد پلاستیکی برای فروش باشند.
 
 
 
 لذا باید با ترک ولو بصورت اجباری و اشتغالزایی شان، زمینه لذت دوباره از زندگی را برایشان ایجاد کرد و از طرح های خوب برای زندگی دوباره شان استقبال کرد.
 
 
 
کشورمان بدون شک به اندازه کافی سرمایه برای احیای این افراد رنج کشیده و در دام اعتیاد افتاده دارد ولی مسؤلین و نماینده مردم چرا تاکنون بودجه ای برای طرح بازپروری این افراد نگرفته اند سوال برانگیز است.
 
 
 
زباله گردها هم روزی مانند بقیه افراد مرفه در رفاه بودند ولی به دلایل بیکاری، عدم آگاهی از عواقب مواد مخدر و خواسته و ناخواسته  در دام اعتیاد افتاده اند و امروز نیازمند یاری مسؤلین و مردم می باشند.
 
 
 
مسؤلین چابهار برای رفع این معضل باید راه حل جدی پیدا کنند تا روند رو به رشد شهری سالم را در جنوب استان داشته باشیم.
 
شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 423916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *