۰
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

چابهار بیشترین پذیرش مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش استان را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: چابهار با پذیرش ۱۵۶۳ خانواده در قالب ۲۶ هزار و ۸۴۶ نفر- روز بیشترین آمار پذیرش مسافران نوروزی را در میان شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است.
1
1
علیرضا نخعی اظهار کرد: از آغاز فعالیت ستادهای تکریم مهمانان نوروزی(ستاد اسکان) سیستان و بلوچستان تاکنون 6 هزار و 514 خانواده در قالب 23 هزار و 499 نفر و 82 هزار و 72 نفر- روز در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان چابهار با پذیرش یک هزار و 563 خانواده در قالب 7 هزار و 817 نفر و 26 هزار و 846 نفر- روز بیشترین آمار پذیرش مسافران نوروزی را در میان شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: پس از چابهار شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، کنارک، نیکشهر، زابل، سرباز، خاش و سراوان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش را در میان شهرستان‌های استان داشته‌اند.
رئیس ستاد اسکان فرهنگیان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تعداد 895 خانواده در قالب 4 هزار و 691 نفر و 16 هزار و 415 نفر- روز در روز چهارشنبه دوم اسفندماه در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.
انتهای پیام /
جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 423912
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *