۰

عامل انتشار عکس های شخصی شهروند چابهاری در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس انتظامی چابهار گفت :در پی شکایت یکی از شهروندان علیه فردی ناشناس که اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه های اجتماعی کرده بود، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کارماموران پلیس فتا قرار گرفت.
12
12
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم اظهار کرد : با اقدامات علمی و تخصصی صورت گرفته توسط ماموران عامل انتشار تصاویر شهروندان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار شد.
وی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شدکه عامل انتشار تصاویر شخصی تعمیرکار تجهیزات و لوازم کامپیوتری بوده که فرد شاکی لب تاپ خودر را به جهت تعمیر به متهم سپرده که وی از اعتماد شاکی سوء استفاده کرده و تصاویر موجود در لب تاپ را کپی برداری کرده و در شبکه های اجتماعی انتشار داده تا بتواند از شاکی اخاذی نماید.
سرهنگ کیخا خاطرنشان کرد: باتوجه به روند رو به رشد استفاده عموم از تجهیزات رایانه ای و بعضا وجود اطلاعات شخصی در این تجهیزات می طلبد که شهروندان به هشدارهای پلیس دراین زمینه توجه کافی داشته باشند و از نگهداری اطلاعات شخصی بر روی تجهیزات رایانه ای که به اینترنت متصل می شود خودداری کرده ودر زمان لزوم از تعمیرگاه های مجاز استفاده نمایند.
 
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 423890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *